russel schreef:Ellepel, het zou zo maar kunnen.....gun hem wel weeeeer een da, maar staan ze open voor zelfdiagnose....hoe zijn de bijwerkingen bij paarden...bij mensen slaperigheid en duf....maar ik ga eens nadenken over hoe ik bel....of het weinig kwaad kan, corticosteroiden zijn bagger....kunnen ze ook hoefbevangen van geraken en hij staat op extra voer omdat hij te mager is.......en immuunsysteem staat nu ook al onder druk....wat een zorg is paarden toch he? Ben ervdagelijks zo mee bezig alles controleren ,mest, gewicht, kuchje, schudje, regelmatigheid, kogels, einschussbeen in de gaten houden..zucht.......wat een leven...
hahah,ik heb ook een kneusjepoownie
appie heeft ook prednisolon gehad,ventipulmin er bij en die was wat sloom,maar verder weinig problemen gehad.
einschussbeen heeft appie ook gehad,maar bleek later geen einschuss te zijn,maar een gebroken girffelbeentje,dus toen antibiotica er in en ze wilden nog veel meer medicatie geven en opereren,maar daar heb ik voor bedankt.
met veel rust en het zelfgenezend vermogen van een lichaam is hij weer helemaal beter
nu alleen de zomereczeem en het schuddeen nog genezen
appie schud trouwens nu niet meer.
ankep:
ga eens op google zoeken naar mariadistel,want die bedoel jij denk ik?
die helpt te lever te zuiveren en een vervuild lichaam kan ook zorgen voor headshaking,dan zouden toxines de oorzaak kunnen zijn