Dus voor haar zijn de roze pilletjes ook wel echt een succes

Maar ik moet om de 3 jaar ofzo de dosis even verhogen. Alleen wordt dat nogal kostelijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pandora2 schreef:Tylando de merrie die hier de pillen wel krijgt, verhaarde helemaal niet meer zonder en was net een schaapje.
Dus voor haar zijn de roze pilletjes ook wel echt een succes![]()
Maar ik moet om de 3 jaar ofzo de dosis even verhogen. Alleen wordt dat nogal kostelijk
Pandora2 schreef:Oh zo'n plekNee, dat heb ik hier niet. Lijkt wel of er ééntje in gebeten heeft
![]()
Tylando bij cushies gaat het verharen vaak in schijfjes idd. En anders maar de scheermachine
wouterpaard schreef:Wouter verhaart zoals elk jaar goed.. maar komt daarna weer in een te dikke vacht en moet ik alsnog scheren. Al hoop ik net als elk jaar dat nu zijn zomervacht komt..
Iemand ervaring met dikke koker? Wouter heeft aan 1 kant dikke koker geen ontsteking. Geen koorts, niet warm alleen dik. Zou het vocht kunnen zijn? Eventueel door de cushing?
Cowgirl schreef:Mijn fjord heeft zo'n zelfde soort vacht.
Vorig jaar vond ik hem al verdacht want toen had hij ook best ene lange zomervacht, zeker tegen het eind van de zomer vond ik het langer als normaal.
Maar op de nieuwe stal kreeg hij eindelijk het voer wat hij altijd heeft moeten hebben en hij ging super en heb ik de gratis test niet laten doen.
Maar nu twijfel ik toch weer of het toch geen ppid is omdat ik de nieuwe vacht dus best lang vind. Ook komt het er erg onregelmatig af. Dit in combi met zijn voedingsprobleem en zo nu en dan echt een futloze dag en lange herstel na een halfuurtje lichte arbeid.
Weet iemand wat een test kost buiten het gratis seizoen om? Ik twijfel of ik hem dan nu zal testen of na de zomer. Buiten zo'n futloze dag om ziet ie er gezond en bezig uit.
Hij is bijna 21.
Siersma schreef:Cowgirl schreef:Mijn fjord heeft zo'n zelfde soort vacht.
Vorig jaar vond ik hem al verdacht want toen had hij ook best ene lange zomervacht, zeker tegen het eind van de zomer vond ik het langer als normaal.
Maar op de nieuwe stal kreeg hij eindelijk het voer wat hij altijd heeft moeten hebben en hij ging super en heb ik de gratis test niet laten doen.
Maar nu twijfel ik toch weer of het toch geen ppid is omdat ik de nieuwe vacht dus best lang vind. Ook komt het er erg onregelmatig af. Dit in combi met zijn voedingsprobleem en zo nu en dan echt een futloze dag en lange herstel na een halfuurtje lichte arbeid.
Weet iemand wat een test kost buiten het gratis seizoen om? Ik twijfel of ik hem dan nu zal testen of na de zomer. Buiten zo'n futloze dag om ziet ie er gezond en bezig uit.
Hij is bijna 21.
Ik heb laatst latrn testen. Test was 50€, en geloof zon 20 voor afnemen en opsturen. Was ook buiten de gratis periode.