Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PercyLeen schreef:Zo zullen de dressuurpaarden wel op gehokt staan en staan de springpaarden lekker op de wei, zucht
Die beesten zijn vast getest oid
TolineS schreef:niet?? nou dat moet je tegen mijn staleigenaren zeggen die helemaal flipte toen ik 5 meter met Dexter van het erf af liep om te wandelen.. Ze vertelde dat de AID of AED zo je paard in beslag neemt als je van het erf af bent???
eldango schreef:Beste pensiongasten,
9 maart zijn ongeveer 30 laboratoriumuitslagen bekend geworden van monsters welke onderzocht zijn op de aanwezigheid van Rhinopneumonie. Er zijn geen nieuwe bevestigingen van Rhinopneumonie geconstateerd.
Op basis van deze berichtgeving en na overleg met de FNRS (brancheorganisatie) en sectorraad paarden hebben wij besloten de voorzorgsmaatregelen per 10 maart aan te passen.
We mogen weer buiten rijden. Andere regels zijn nog van kracht.
jesito schreef:Suzanne F. schreef:Pensionstallen slaan echt door hoor. Ik hoor echt zulke belachelijke verhalen.
Ja ik vind ook dat sommige stallen erg doorslaan, maar goed ik snap de pensionhouders ook dat ze absoluut dit virus buiten de deur willen houden.
TolineS schreef:niet?? nou dat moet je tegen mijn staleigenaren zeggen die helemaal flipte toen ik 5 meter met Dexter van het erf af liep om te wandelen.. Ze vertelde dat de AID of AED zo je paard in beslag neemt als je van het erf af bent???