Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En de bluikflap hing ook al helemaal samengedrukt .. heeft erg veel zin zo 

Only_Gold schreef:Derfen als je dat gebruikt, zie je dat ook op een geheel zwart paard?

Sodeletuut schreef:MF, dat gaat toch schuiven?
Karin_deb: Dan denk ik dat een RSIH of een Boett goed zijn. Er zijn ook goedkopere dekens, alleen weet ik niet of die er in maatje shet zijn.
ellepel schreef:en ik zeg het nogmaals tegen iedereen:
kijk je paard na op luis en mijt!
dat veroorzaakt veel jeuk momenteel en lijkt kwa klachten wel op zomereczeem..vooral mijt is echt vervelend,maar wel te behandelen

ellepel schreef:Dat zijn gewoon beestjes die je moet zien zitten toch?en ik zeg het nogmaals tegen iedereen:
dat veroorzaakt veel jeuk momenteel en lijkt kwa klachten wel op zomereczeem..vooral mijt is echt vervelend,maar wel te behandelen
De echte eczemer nog niet, maar Vies dus wel. Ik héb hem niet zien schuren (enkel zijn oortjes en voorpluk) maar zijn hals ziet er geschuurd uit. Hij vindt het ook lekker als je hem daar borsteld.
Ik vind het zonde om nu de deken op te moeten leggen en sowieso heb ik enkel de halsdeken thuis en ligt de RSIH bij de zadelmaker. Annetje schreef:ellepel schreef:Dat zijn gewoon beestjes die je moet zien zitten toch?en ik zeg het nogmaals tegen iedereen:
Citaat:Wat betreft de grootte van een luis kunnen we zeggen dat dit varieert van 0,5-10mm.
Citaat:Deze minder dan 0,5 mm grote Mijt graaft gangen in de huid.