Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lotus83 schreef:Ik heb hier een tijd niets geplaatst
Helaas hebben wij gister de strijd verloren en is mijn merrie ingeslapen.
Ze stond wederom enorm bevangen en waarschijnlijk weer als gevolg van de ppid.
Ik heb nog wat prascend over.. moet even nakijken hoeveel en als er iemand is die het nodig heeft hoor ik het wel..
Esmiralda_ schreef:Hoi,
Een tijd terug heb ik hier gepost; pony bleek licht verhoogde waardes te hebben voor ppid. Weliswaar in de sr maand.
Afgelopen vrijdag opnieuw laten testen, nu dus niet in een sr maand. Blijkt hij helemaal geen ppid te hebben.
We hebben nu dus nog een half doosje (32 pillen) prascend over.
Netjes in het doosje, koel bewaard en houdbaar tot 02/2021
Iemand interesse? Ik hoor het graag
Siersma schreef:Absoluut doen! Maakt t zoveel makkelijker. Ik heb dit jaar niet geschoren omdat ik minder reed dee winter. Oh wat een spijt heb ik nu. Zoveel haar wat er nog af moet en los laat. En toch nog een redelijk dikke vacht dus zeer snel zweten en vies schuim. Volgende winter gaat ze gewoon weer kaal, of ik nou veel rijd of niet
capopjekop schreef:Hebben jullie ervaring met cushing en kale plekken?
Grietje heeft boven haar staart een kale plek. De haren kun je er makkelijk uit trekken en aan de staartwortels zit een soort roos. Ik zie haar niet overdreven schuren, de huid is niet kapot maar wel wat pijnlijk. Ik dacht eerst aan broei maar las net dat het ook cushing gerelateerd kan zijn. Dus straks maar even overleggen met de dierenarts.