Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Britt_Pit schreef:Houden jullie er ook rekening mee dat de nacht temperatuur nog steeds laag is???
Ieder jaar staan hier dezelfde berichten, uiteindelijk schuren ze toch weer bijna allemaal.
Britt_Pit schreef:buiten het hele grasverhaal is er een heel simpele uitleg van nu nog geen jeuk, de nacht temp is nu vaak rond het nul punt, die straks hoger is , dan worden de muggetje pas echt actief en zal de jeuk inderdaad komenDe mijne staat ook (nog) zonder, inderdaad niks zo lekker als een bloot paard, lekker zonnetje op de huid, goed voor de vit.D
Ieder jaar is het hier op bokt bijna een strijd wie het het langst zonder deken red, daar verbaas ik me dan over, want volgens mij weet bijna iedereen die al langer een exceempaard heeft, dat t toch weer schuren wordt zodra de temp. toeneemt en de paarden weer het gras (suikers) opgaan.
Sonja_vR schreef:Wat betreft wedstrijdje zo lang mogelijk zonder deken ? ik vind het fijner zonder dan met deken moet ik zeggen en als er geen jeuk is, gaat die deken ook niet opvorig jaar met derfen smeren zelfs vrijwel geen symptomen gezien bij paard en dus ook blote kont hoogzomer in de wei ...heerlijk
karev schreef:doen jullie ze ook, als ze echt 24-7 op de wei staan, en niet kunnen schuren aan paaltjes e.d, geen deken op?
Shetshop_nl schreef:Dit voorjaar heeft Derfen iets nieuws op de markt. Namelijk shampoo speciaal voor lichte eczeempaarden die Derfen gebruiken en bv een wedstrijd hebben. Hiermee was je de Derfen eruit terwijl de huid in conditie blijft.