Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celebi schreef:Voor degene hier die glucosamine en/of duivelsklauw geven voor artrose klachten: hielp dat bij jullie paard en na ongeveer welk tijdsbestek begon je dat te merken?
Celebi schreef:De Glucosamine met Hyaluronzuur van Horseflex en ik had een pot Harpagyl van de dierenarts gekregen, maar nu die op is zou ik nu de duivelsklauw van Horseflex proberen omdat poedervorm beter gegeten wordt dan die harde korrels van de Harpagyl.
Xantha schreef:Iemand ervaring met Boswellia?
Mac2021 schreef:Hoihoi,
Ik heb een vraag. Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik dacht ik waag een poging.
Ik was de benen van mijn 20 jarige Friese merrie aan het scheren toen ik een verdikking zag aan haar achterbeen (onder haar kogel). Ze lijkt er op het eerste gezicht niet echt last van te hebben. Ik mag er aan zitten en hoef optillen gaat prima. Ook heb ik een stukje gewandeld met haar en ze was haar vrolijke en blije zelf en liep niet kreupel. Maar gezien haar leeftijd is artrose natuurlijk geen gek verschijnsel. Ik heb hier geen ervaring mee, maar kan dit zich op deze manier uitten?
De bult is me eerder niet opgevallen, maar ik weet ook niet zeker of het er pas sinds vandaag “zit”. Door haar vele haar vallen dit soort dingen soms toch minder op.
Voor de beeldvorming (aan de linkerkant):
[ [url=m/aI0rGt.jpg]Afbeelding[/url] ]