Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn merrie is dus zowat lekgestoken maar na het opleggen van de deken geen nieuwe muggenbeten meer en verdere irritatie is (thank god) uitgebleven.Kev schreef:deedee19 schreef:Weet iemand hoe de rambo sweet itch valt. Normaal, klein, groot?
Ik vind hem groot vallen, ik heb volgens mij een hele kleine maat, met een heel groot (1m80) paard, maar misschien komt het doordat hij in zijn lijf niet zo lang is.
Ik ben er erg blij mee! Hij heeft hem alleen in de wei op en schuurt eigenlijk nooit meer (behalve op stal om de denken af te krijgen:P)
).
)
geen overmatig bloed enzo hoor
rijd vanavond lekker even een rondje met hem, rijd toch zonder bit dus wat dat betreft ook geen last
) zal een hoop helpen. Ze gaan rond 9u naar buiten en rond 4u weer naar binnen. Dat is niet in de tijd dat de vliegjes heel actief zijn... Als hij nou maar niet zichzelf kapot gaat schuren op stal..
?
Whinnylando schreef:Op=op Wat een leuk verhaal van je oude pony, wil eigenlijk wel een foto hoor