Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IMJ schreef:Ik heb overigens begrepen dat het bloed naar utrecht gaat. Daar zullen ze het vast kunnen uitlezen
Ergens ben ik bang voor een vals-negatieve uitslag. Ben er zelf haast al van overtuigd. Gebeurt dit vaak? En dan?
Renee1990 schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met dit product van de paardendrogist
http://www.paardendrogist.nl/product/10 ... 0612/45498
of is provarium breeding of pure magnesium ook goed?
liljebo schreef:De hele analyse? (is een hele lange lijst van gemeten waarden... of wat bedoel je precies?)
Dascha schreef:Kan ik hier iemand 'blij' maken met 90 pergolide tabletten? Kan gratis afgehaald worden in Leeuwarden of verzonden worden. Graag even mailen naar yvonne_dijkstra@hotmail.com
Mijn lieve Brenda is helaas overleden. Zij zat sinds eind augustus aan de pergolide en knapte hier zichtbaar van op. Alleen verminderde haar eetlust steeds meer en ze ging de afgelopen weken erg achteruit. De dierenarts zou woensdag komen om haar opnieuw te onderzoeken en te bespreken hoe nu verder. Maar dinsdagnacht is ze overleden. Waarschijnlijk is een hersenbloeding haar fataal geworden. Een paar dagen eerder had ze achteraf gezien al een lichte hersenbloeding gehad. Aan de ene kant ben ik blij dat ze zelf heengegaan is, vond het erg moeilijk om daarover te moeten beslissen. Maar ik was er niet op voorbereid dat ze 'zomaar' uit zichzelf dood zou gaan. Het is allemaal zo snel gegaan... Maar het is goed zo, ze hoeft niet meer te lijden en ze had al helemaal geen levenlust meer. De blik in haar ogen, zo afwezig. Ze was niet meer de Brenda die ik kende.
Ik mis haar ontzettend, ze was mijn maatje, mijn alles. 14 jaar is ze bij me geweest, ze heeft net geen 25 jaar mogen worden.
Ik wil jullie heel veel succes en sterkte met jullie paarden toe wensen. Hopelijk kunnen jullie nog een tijd met en van ze genieten!