Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Ja hoor,ik mag aan appie zijn oren komen,was ook niet ontstoken ofzo, alleen het haar er af.
En ik wrijf zalf alfijd even warm in mijn vingers,anders schrikken ze er soms zo van
Hey [paard], had jij niet toen een topic dat hij wat moeilijk bij je kwam?
Hij ziet er mooi uit hoor
Elodie schreef:ellepel schreef:Ja hoor,ik mag aan appie zijn oren komen,was ook niet ontstoken ofzo, alleen het haar er af.
En ik wrijf zalf alfijd even warm in mijn vingers,anders schrikken ze er soms zo van
Hey skurdur, had jij niet toen een topic dat hij wat moeilijk bij je kwam?
Hij ziet er mooi uit hoor
Hmmm moeilijk bij me kwam? Hoe bedoel je dat? Volgensmij niet
ellepel schreef:Dan zit het in handen wassen![]()
Tinker word niet bereden,dus heeft geen dekjes, en de borstels hou ik apart,maar ja ik knuffel wel met beiden![]()
Ja dat verhaal over minder weerstand, hoe kan dat eigenlijk.
Appie is tonnetje rond,krijgt nog vitamines bij en toch heeft hij sinds hij de rsih heeft er last van.
En het jeukt hem,dat is wel erg vervelend.
Op amerikaanse sitss kom ik echt heel veel listerine tegen...jawel de mondspoeling.
schijnt dat het ontzettend goed werkt tegen regenschurft.
meganx schreef:@discodipp €120 is wel veel geld, maar als je paard het nodig heeft ... Zou er nu van profiteren en gewoon een huismerk nemen van EJ![]()
Hier heb ik toen bij Kramer een gekocht die was €80 dacht ik.(door een lijn die fout was mocht ik een duurdere kiezen op hun kosten ) omdat blythe nog zo hard gaat groeien. Anders had ik wel die van Rambo gekocht. Werkt het allerbeste![]()
Tis maar net hoe of wat je zelf zo ver bent om geld aan uit te geven. Paarden zijn al duur zat en dan zeker als ze nog last hebben van eczeeem
bruintje123 schreef:@ discodip
https://www.divoza.com/nl/shires-sweet- ... iegendeken
Die zou hetzelfde zijn dan de rambo
ben nu aan zelf aan de twijfel die te kopen.
Ik weet alleen niet welke maat ik moet nemen.