Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
zweetvos schreef:DA was er vandaag voor aanhoudende luchtwegproblemen/keelontsteking.
Pony krijgt nu prednison. Lees dat dat ook wel eens tegen zomereczeem kan helpen dus ben benieuwd.
Ook was de DA-enting erg positief over de schimmel-enting. Ik was er nooit zo voor.. maar hij zegt dat er geen bijwerkingen of negatieve gevolgen zijn en dat veel paarden er baat bij hebben.
Heb die enting dus maar laten geven Afwachten nu.
CarolShadow schreef:De 1ste reinigingskuur van mijn pony had ze ook rust. Ze was er even goed beroerd van. Nu na meerdere malen voelt ze zich alleen maar beter.
Ik gebruik soms ook Atex daasspray, en dan alleen op de benen. Maar gebruik dat maar heel minimaal eigenlijk, bijna nooit dus. Bossen e.d. waag ik me gewoon in de zomer niet aan, ook uit voorzorg voor mezelf.
zweetvos schreef:DA was er vandaag voor aanhoudende luchtwegproblemen/keelontsteking.
Pony krijgt nu prednison. Lees dat dat ook wel eens tegen zomereczeem kan helpen dus ben benieuwd.
Ook was de DA-enting erg positief over de schimmel-enting. Ik was er nooit zo voor.. maar hij zegt dat er geen bijwerkingen of negatieve gevolgen zijn en dat veel paarden er baat bij hebben.
Heb die enting dus maar laten geven Afwachten nu.
Allejandro schreef:Je maakt flink reclame overal merk ik![]()
Nou ik baalde gister flink. Ben naar Divoza gereden in Leek, voor een eczeemdeken. Maat 125, veel te groot voor een shet die 110 moet hebben maargoed. Ik denk nou dan ga ik wel naar de Epplejeck in drachten. Die had ook een 125 en als hij dan toch echt niet past kan ik hem makkelijker ruilen, beter in mijn eigen woon plaats als weer naar Leek moeten nietwaar?
Kom ik bij de Epplejeck, is de kleinste maat maar 135. Ze hadden de verkeerde kolom gekopieerd op de site. Er is geen maat 125..
En terug naar Leek had ik ook geen zin in.. pff nu heb ik weer niks!![]()
Baal flink verdorie.
Whinnylando schreef:Heb je foto's Indra? Ben eigenlijk heel benieuwd hoe hij eruit zag. (puur interesse) Vraag me af hoe erg het is dat je besluit dat het niet draaglijk meer is voor je paard.
@ Pink Horizon, ik heb vandaag staan twijfelen om de deken in de wei niet op te doen maar heb m toch maar wel opgedaan. Als de wind ging liggen waren die beesten er meteen!
Op stal heb ik nooit een deken opliggen bij mn merrie en ze staat naast een open deur...
Pink_Horizon schreef:Wat vreemd ik krijg echt gewoon 1 dikke straal.
Ik dacht dus ook dat het door de verstuiver kwam dus had ik een deel overgegegoten in een andere en ook toen weer een dikke straal terwijl die water wel gewoon verstuifde. Dus ik nam aan dat het gewoon te dik spul was om te kunnen verstuiven. Vreemd... Ga er dadelijk nog eens onderzoek op doen