Dus wel een heel belangrijk en groot verschil tussen de twee.. een vliegendeken zal dus niet helpen tegen het steken van de muggen waar je paard van gaat schuren.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_Kimberlyxx schreef:Hoihoi, ik ben nog nieuw in dit topic en heb al even mee gelezen, mijn Friesje heeft zomereczeem. Hij heeft nu wel medicijnen die helpen, we wassen hem met zomereczeem shampoo en ik wil graag knoflook bij gaan voeren. Maar hoe weet je nou hoeveel knoflook je paard per week/maand en keer moet?
loveidefix schreef:Wat voor derfen gebruiken jullie? de lotion of de shampoo of de creme?
ik wil het graag proberen maar weet niet welke ik op moet halen haha.
Ik kan helaas niet vaker dan max 3x per week smeren, zou het dan ook werken?
koetje28 schreef:@terpetijn ik zou als ik jou was ook stopen met de appel en wortelmijn eczemer (en andere die ik ken) gaan hier ook van jeuken....er zit meer suiker in dan je denkt. Mijn paardje zou midden in de winter nog schuren als ze dat kreeg (en t liefst haar staart)
Tis een tip hoor wat je kan proberen mocht je shetje schuren
tinkersjakie schreef:loveidefix schreef:Wat voor derfen gebruiken jullie? de lotion of de shampoo of de creme?
ik wil het graag proberen maar weet niet welke ik op moet halen haha.
Ik kan helaas niet vaker dan max 3x per week smeren, zou het dan ook werken?
Ik heb laatst de olie gemocht bij de paardendrogist. Volgende dag al in huis.
En de plekken genezen al super!! (Zie foto iets terug in topic) Korsten zitten er nog wel maar gewoon vast in zijn haren maar huid eronder rustig en netjes en komen nieuwe haren door. Andere plekken die minder erg waren zien er goed uit.
Staat wel daarbij onder een deken maar een stuk rustiger heb ik het idee.
Van de week ook eindelijk geschoren dus staat ook nie meer zo te zweten onder de deken.
Barbara88 schreef:Alleen zijn weidemaatje keek raar op toen er opeens een spook in de wei stond!Hebben jullie dat vaker gezien? Hij moest er eerst echt niks van hebben!