Bonny_CT schreef:uuhh 200 gram en ze krijgen 4 gram per dag
Das te weinig Bonny. Ze moeten minimaal 12 gram per dag krijgen!
Maar in de meeste paardenbrok zit al lysine.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knollentuin schreef:jeej, soms kom je ze nog tegen!! mensen die niet in paniek raken..niet alles klakkeloos overnemen van de bende blerende schapen ,mensen die gewoon weten hoe t in elkaar steekt.. zouden nog een heleboel mensen iets van kunnen leren
Ywa schreef:knollentuin schreef:jeej, soms kom je ze nog tegen!! mensen die niet in paniek raken..niet alles klakkeloos overnemen van de bende blerende schapen ,mensen die gewoon weten hoe t in elkaar steekt.. zouden nog een heleboel mensen iets van kunnen leren
goh dat zou ik zelf geschreven kunnen hebben.
Wat een achterlijke paniek om niks.
Nee, natuurlijk is het niet leuk als er een paard ziek wordt,
maar al die overdreven maatregelen.
Maar mensen lezen ook alleen maar wat ze willen lezen,
en verwarren meningen met feiten!
knollentuin schreef:MarjanB schreef:@ Teddy en dan als het volgend jaar weer de kop op steekt? En het jaar daarna? Ik denk dat we met zn allen het doel flink voorbij schieten zo!
ik denk dat het eerder bijzonder zou zijn ls het eens een jaar in zn geheel niet voor zou komen hoor....
MarjanB schreef:@ Teddy en dan als het volgend jaar weer de kop op steekt? En het jaar daarna? Ik denk dat we met zn allen het doel flink voorbij schieten zo!
knollentuin schreef:je kijkt helaas ook niet verder dan je eigen erf denk ik dan.. smeden, zadelpassers instrukteurs lopen inkomsten mis en flink ook, hier is niet tegen te verzekeren met als risico dat als dit ingebufferd gaan worden alles wederom duurder wordt..
als we alles twee weken gaan stil leggen en mensen in paniek raken van de abortus variant van de rhino is wat mij betreft t hek van de dam en duurt t nog maar een kleine tijd of we gaan ook met droes de boel stilleggen
ik ben t wel eens om de neurologische tak heel goed in de gaten te houden en daar voorzichtig mee te zijn, voor ik dat weer op mn bord krrijg..
Teddy321 schreef:MarjanB schreef:@ Teddy en dan als het volgend jaar weer de kop op steekt? En het jaar daarna? Ik denk dat we met zn allen het doel flink voorbij schieten zo!
Mocht het volgend jaar weer de kop opsteken, en zouden dan weer dezelfde maatregelen worden genomen, dan leg ik me er bij neer. Zeker als je midden in besmet gebied zit zoals ik nu.
Kom op zeg, die 2 weken zijn toch niet onoverkomelijk? Wij doen hier alles met de paarden, ze komen verder alleen het erf niet af.
Teddy321 schreef:Bonny_CT schreef:uuhh 200 gram en ze krijgen 4 gram per dag
Das te weinig Bonny. Ze moeten minimaal 12 gram per dag krijgen!
Maar in de meeste paardenbrok zit al lysine.
Teddy321 schreef:knollentuin schreef:je kijkt helaas ook niet verder dan je eigen erf denk ik dan.. smeden, zadelpassers instrukteurs lopen inkomsten mis en flink ook, hier is niet tegen te verzekeren met als risico dat als dit ingebufferd gaan worden alles wederom duurder wordt..
als we alles twee weken gaan stil leggen en mensen in paniek raken van de abortus variant van de rhino is wat mij betreft t hek van de dam en duurt t nog maar een kleine tijd of we gaan ook met droes de boel stilleggen
ik ben t wel eens om de neurologische tak heel goed in de gaten te houden en daar voorzichtig mee te zijn, voor ik dat weer op mn bord krrijg..
Hoefsmid (is 1 dag per week alleen al bij ons bezig en heeft die dag geen andere klanten) komt gewoon. Instructie is op stal aanwezig en komt alleen bij ons, dus alle lessen gaan gewoon door. Alleen van Rijs is even niet welkom.
Teddy321 schreef:Josien, ik begrijp heus wel dat het allemaal niet zo prettig is. Kijk heus wel verder dan mijn neus lang is. Maar niemand heeft om deze omstandigheden gevraagd. Het is een gegeven feit en ik leg me er bij neer. Dat er dit jaar meer maatregelen worden genomen dan anders, doet mij vermoeden dat er meer aan de hand is dan wij weten. De KNHS en DA's zijn ook niet gek (en dan bedoel ik de gevestigde paarden DA's). Zelfs Utrecht zit dicht. Dan doen ze niet om gezellig op vakantie te gaan!