Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bij ons ook nog helemaal geen vliegjes.
Ik ben over een half uurtje vrij, moet even met de kat naar de DA en dan kan ik naar stal! Heeerlijk! Ik zie bij ons trouwens nog niemand in de dekens, ook niet de haflingers aan de overkant of de hoogbejaarde eczemer van de buren.

MartineC1711 schreef:Sonja_vR schreef:
dat dacht ik in eerste instantie ook, maar in de praktijk vind ik deze dekens vele malen fijner werken dan de lossere dekens
schuren nergens, knellen niet en het is niet zo dat ze in een speedo geperst zitten , zit genoeg beweging en lucht in
Is dat zwarte niet een beetje warm voor in de zomer?

die ziet een sprayfles of gewone fles en gaat als een gillende keukenmeid de wei door

* minikatje schreef:maar snuggy's zijn er om paarden schoon te houden voor een wedstrijd.
om mijn pony 24/7 in te pakken in zo'n strak ding lijkt me niet wat.
de deken van 2 pagina's terug (de horze geloof ik ) lijkt mij dan ideaal.
mooi in het wit, aansluitend en voldoende ruimte om te bewegen en te luchten tussen paard en deken
*don't shoot me if i'm wrong*
)
maar helaas...anders had ik hem vast goedkoper kunnen krijgen
) maar de snuggy bleef zitten en heel

Komt oorspronkelijk uit Duitsland maar sinds kort hebben ze een Nederlandse vertegenwoordiger (verzending naar België is ook geen probleem) dus ideaal. Het is een RSH Saela deken.. http://www.eczeempaarden.nl
Weet nu alleen niet hoe het bij de ogen zit, dat was "vroeger" gewoon open maar daar zit nu ergens iets van bescherming, maar ik heb 'm nog niet uit de verpakking ..