[INFO] Zomereczeem, schuren en jeuk deel 6!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Isabelle98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-26 18:19

Heeft er iemand een goede tip voor een goede en sterke!! eczeemdeken voor een mini shetlander?
Normaal heb ik altijd een rambo hoody petite, maar ik vind deze zo dik..

MarliesV

Re: [INFO] Zomereczeem, schuren en jeuk deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-26 09:56

Ik heb een Shires en die is veel dunner maar minstens zo sterk. Alleen het 'mutsje' wat over de oren gaat is kwetsbaarder qua stof, maar die knip ik af als die kapot is en dan blijft hij nog mooi zitten hier.

Isabelle98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-26 11:59

MarliesV schreef:
Ik heb een Shires en die is veel dunner maar minstens zo sterk. Alleen het 'mutsje' wat over de oren gaat is kwetsbaarder qua stof, maar die knip ik af als die kapot is en dan blijft hij nog mooi zitten hier.

Oh goede tip! Ga ik eens naar kijken, dankjewel!:)

WithinYuuri

Re: [INFO] Zomereczeem, schuren en jeuk deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-26 13:57

Welke eczeemdeken vinden jullie het fijnst? Ik heb nu die van epplejeck met de oranje bies, maar ben op zoek naar een tweede zodat ik deze kan wassen en repareren als dat nodig is. Welke vinden jullie het fijnst? Mijne staat 24/7 in een kudde buiten, dus een beetje bestendig voor andere paarden en slechter weer is wel belangrijk. Als het even kan zou het fijn zijn als er wat ruimte is bij de manen. Ze is namelijk een Fjord, en met deze worden haar manen zo geplet haha. Maar dat is een hele specifieke wens, dat weet ik.