Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
minikatje schreef:wie heeft er hier een duidelijk voorbeeld van een uierflap?
chery schreef:Nu vind ik de rsih mooi zitten, alleen bij de borst staat hij wat open, hoe hebben jullie dit opgelost? Veiligheidsspeld ofzo?
HelmerG schreef:chery schreef:Nu vind ik de rsih mooi zitten, alleen bij de borst staat hij wat open, hoe hebben jullie dit opgelost? Veiligheidsspeld ofzo?
Dat heb ik bij de mijne ook, bij zowel de RSIH en de EJ variant.. Helaas nog geen oplossing voor gevonden.
Mijne rolt nogal graag en dit is eigenlijk ook wel een standaard ritueel in de wei, dus ben bang dat een veiligheidsspeldje dan bv al niet helpt om alles op de plaats te houden.
Mijn fries gaat hier niet van schuren als hij dat stukje open heeft staan, dus ik heb er verder ook niets meer mee gedaan.
Hoop dat iemand hier een goede tip voor je heeft, ik lees in ieder geval wel mee
rooswita schreef:ja dat is waar, jij hebt denk ik wel een tweede deken dan. ik maar één deken. zal ik hem echt moeten wassen op het moment dat hij mee op concours is ofzo