sorbetje schreef:tirzasarah10, hoe was het vandaag? Geef jij nog de nexium?
Mestprobleem had niks met de maagzweer te maken bleek nu. Ze liet zich wegjagen bij waterbak. Probleem nu opgelost.
Fijn dat het opgelodt is sorbetje!
Nexium ben ik voor nu klaar mee. Ze is behoorlijk aangekomen en blijft nu met alleen hooi ook op dit gewicht! Foto's lieten lichte onregelmatigheid zien op de L1 en L2 maar dat zou niet deze reactie moeten veroorzaken. Toen nog een echo laten maken, kreeg de keuze geld steken in 3x inspuiten of echo voor specifiekere inkijk. Op de echo was tussen de wervels een ligament met een gaatje te zien. DA wil nog overleggen met Emmeloord voor een behandelplan. Haar buik klachten zullen dus ook grotendeels liggen aan het feit dat ze zo hard probeert de rug te ontlasten dat de buikspieren au zeggen. Hoe dan ook zal ze meerdere keren ingespoten moeten worden om de spieren rustig te krijgen. Ze word dan ingespoten met traumeel en eigen bloed, dit is een keer eerder gedaan en was positief alleen hielp het niet lang genoeg. Ook was ik met regumate begonnen en daar werd ze ook een stuk minder scherp van, alleen was dat iedere keer een gevecht om naar binnen te krijgen. We hebben ook een soort prikpil besproken maar daar ben ik nog niet uit.