Ja is ook lastig te beoordelen, en het weer werkte ook zeker niet mee!
Al moet ik zeggen dat de mijne geen last leek te hebben van het weer! Had niet het idee dat ze benauwder was
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
koetjeboe schreef:Wel klote dat dan nog zo slecht gaat. Staat ze op stoffige paddock of weide. Als stof en schimmel het probleem is doe je alles al super. Gebruik je echt een goede stomer die voldoende warm warm word
Robyn_paard schreef:Mijn paard verneveld nu 3 weken met de flexineb maar helaas zie ik nog helemaal geen verbetering. Ik heb zitten kijken naar equisana stables, maar dat is voor mij erg ver weg. Kent iemand iets soortgelijks in Noord-Holland of in het noorden van zuid-Holland? Wil toch kijken of ik hem daar beter mee kan helpen, hij blijft zo onwijs benauwd
hagelslag schreef:Robyn_paard schreef:Mijn paard verneveld nu 3 weken met de flexineb maar helaas zie ik nog helemaal geen verbetering. Ik heb zitten kijken naar equisana stables, maar dat is voor mij erg ver weg. Kent iemand iets soortgelijks in Noord-Holland of in het noorden van zuid-Holland? Wil toch kijken of ik hem daar beter mee kan helpen, hij blijft zo onwijs benauwd
Vernevel je alleen zoutoplossing of ook wat anders?
En wat voor beweging geef je naderhand?
Ik heb net toch best fijn kunnen rijden.
Ik twijfelde voortijd aangezien haar neusgaten iets wijder stonden...
Dus eerst 150 ml zoutoplossing inhaleren en naderhand een buitenrit gemaakt van bijna 8 km samen met mijn zusje.
Ook redelijk kunnen draven.
Ze heeft 1x gehoest. Niet een dramatische hoest, wel een effectieve hoest.
En 2x flink briezen na draven.
En nu naderhand stond ze met normale neusgaten....
hagelslag schreef:Robyn_paard schreef:Mijn paard verneveld nu 3 weken met de flexineb maar helaas zie ik nog helemaal geen verbetering. Ik heb zitten kijken naar equisana stables, maar dat is voor mij erg ver weg. Kent iemand iets soortgelijks in Noord-Holland of in het noorden van zuid-Holland? Wil toch kijken of ik hem daar beter mee kan helpen, hij blijft zo onwijs benauwd
Vernevel je alleen zoutoplossing of ook wat anders?
En wat voor beweging geef je naderhand?
Ik heb net toch best fijn kunnen rijden.
Ik twijfelde voortijd aangezien haar neusgaten iets wijder stonden...
Dus eerst 150 ml zoutoplossing inhaleren en naderhand een buitenrit gemaakt van bijna 8 km samen met mijn zusje.
Ook redelijk kunnen draven.
Ze heeft 1x gehoest. Niet een dramatische hoest, wel een effectieve hoest.
En 2x flink briezen na draven.
En nu naderhand stond ze met normale neusgaten....
sh4e schreef:hagelslag schreef:Ik moet eigenlijk niks in dit topic typen....
Zo goed als t gister ging.
Zo slecht stond ze nu net. Dus ik zl zo direct weer inhaleren
Hè balen zeg!
Kun je herleiden waar het door kan komen?