Canjer is bij een kanjer terecht gekomen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
faye schreef:Ik vraag mij af op welk moment TS bereid zou zijn hem te laten gaan.
faye schreef:Ik zou het plezieriger vinden als er meer respect voor het paard zou zijn. Het is allang niet meer paardwaardig , in mijn ogen is het puur egoïsme
faye schreef:Ik zou het plezieriger vinden als er meer respect voor het paard zou zijn. Het is allang niet meer paardwaardig , in mijn ogen is het puur egoïsme
faye schreef:Ja waarom eigenlijk?
Ik heb de indruk dat TS vechtlust wil zien. En dan nog, je bent ten alle tijden verantwoordelijk voor het welzijn van een paard te kiezen. Nu is zijn lijdensweg nog veel langer. En niemand weet hoe hij eruit gaat komen, misschien moet hij alsnog worden afgemaakt? Die kans is erg groot.
Zilion, ik geloof niet dat jij bepaalt dat er hier alleen oh en ah gepost mag worden.
faye schreef:Ik weet wie TS is, dus ik weet dat het beoordelingsvermogen sterk afwijkt van het mijne. Ik vind het eigenlijk gewoon te erg voor woorden dat dit beest zijn rust niet gegund wordt.
faye schreef:Dan verschillen we van mening, ik vind het paard en er eerlijk tegenover zijn belangrijker dan mijn eigen gewin en gevoel.
Ik begrijp ook werkelijk niet dat heel bokt dit zo geweldig vind.
Mijn veearts was er niet aan begonnen, die kijkt gelukkig verder dan inkomsten alleen.