Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mok vies bah! 
klik voor grote foto.

Maar van dat verband, wordt het dan niet veel te week? Naja ik wacht op een reactie van mijn pb naar evitatinkle
Bedankt iig 

Zal over een paar dagen wel binnenkomen dan, dan ga ik moonlight zaterdag en zondag wel die bandage etc 2 dagen omdoen!

IngLio schreef:Super moonlight! Ik hoop dat de pillen aanslaan. Ik moet zeggen dat ze bij Lio enorm goed hun werk doen. Ze gaat nu namelijk richting mok-vrij!!!
Vanavond waste ik haar staart en toen werden de mokbenen nat, dus maar even nagewassen met betadineshampoo. Toen kwam me er toch weer een korst af joh, jee wat een joekel!!! Zonder te bloeden. De andere plekken hebben nog maar inimini kleine korstjes, de benen zijn al bijna niet dik meer en 's morgens na een nacht stal ook niet... Er groeit nu weer goed haar, geen fluffiehaar meer...![]()
![]()
Zal morgen weer foto's maken. Ik denk dat je versteld staat Evitatinkle![]()
)
Maar ik heb het bestelt dus, en vrijdag ga ik aan de slag
Tot dan hou ik het gewoon zo schoon en droog mogelijk zonder er verder iets aan te doen.
Echt super bedankt voor jullie tips 
Esther_20 schreef:hoi hoi, ik heb een vraagje ter voorkoming van mok, ik lees veel over in zee rijden maarja die is er in het oosten van het land niet maar heeft een badje met water en gewoon zout niet de zelfde werking? en zou dit kunnen helpen ter voorkoming van, want zoutwater zuivert de huid wel, en inspuiten/insmeren met een glans/antiklit spray of babyolie zodat er geen vuil of vocht in kan, helpt dit echt? opzich klinkt het wel logisch maar wie van jullie heeft hier echt goede ervaring mee?