De priores vind hij super lekker (nu eet hij alles momenteel..
) dus ben bij dat dat erin gaat.. Kijken of het hongergevoel wordt verminderd als ik dit langzaam opbouw..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) dus ben bij dat dat erin gaat.. Kijken of het hongergevoel wordt verminderd als ik dit langzaam opbouw..
hij staat de hele dag in de paddock met naast heb zijn vrienden, waarvan het paard waar hij het meeste mee speelt 's middag bij hem komt staan, zo bewegen ze lekker. Daarnaast mag hij 1 x per mag los in de longeerton (goede bodem
) en stap ik aansluitend ongeveer 15 a 20 minuten met hem. Ik probeer nog een tweede keer per dag met hem te wandelen, maar daar is neit altijd tijd voor..
Ik was al enige tijd op zoek naar een bijrijder, voorafgaand aan alle problemen.. De meeste die van zijn problemen hoorde hadden als reactie: bel/mail me maar als hij beter is.. En zij leerde mij/ons kennen n.a.v. dit topic.. en wilde juist graag nú al helpen, dus daar ben ik heel blij mee. Al moet ik zeggen dat de verzorging uit handen geven wel een uitdaging is voor mij
dus daar schiet ik helaas weinig mee op.. Als Utrecht hier niets mee kan ga ik waarschijnlijk voor een alternatieve route, ben me druk aan het orienteren..
dat valt me nu weer tegen.. (van die klinieken dan he?)
en ik ben benieuwd of je verder komt of dat je het met rust en juiste voer kan herstellen. Succes!