Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fargo schreef:Latruda DAT klinkt super!![]()
![]()
Zie je wel dat het al weer kon? Fijn hè om er weer op te zitten. Ben ook zo blij als een klein kind als ik er op zit. Hoe doe jij dat met tijden in de gaten houden dat je draaft bijv met het longeren?
Hoe moet jij eigenlijk opbouwen qua tijden en duur? Ben nieuwsgierig!!
damian23 schreef:Latruda, dat is super !!! Maar dat ze ook zo braaf was.
) Hahaha
aan zijn hoofd
Maar ik deed op een gegeven moment zijn box open om even zijn kuil goed te leggen en toen peerde hij em ineens. Rende die het bochtje om (ik dacht ooooh jee naar buiten - wei) en ging nog een bochtje om ons gangetje in om bij de deur naar de loopstal te gaan staan wachten. Wat een grappenmaker!!! Hij gaat tegenwoordig natuurlijk van half 1 tot half 5 in de loopstal, kennelijk had hij er al zin in. Hij was ook veel aan het hinniken.
Bijdehandte bui dus
hij doet goed zijn best. Maar 1 noodsprong
Zo dus maar even door. Onder het zadel gallopeert hij niet aan, dus heb ik toch wat meer te zeggen en je kunt goed voelen als je weer even stukje moet stappen.
Pas op, niet teveel grasjes eten hé?!
Allebei wat grasjes
Helemaal blij met mijn 176 punten!
We zijn nog lang niet waar we moeten zijn, maar het begin is er!
En ik ben onwijs trots op haar
Mijn topper
Gelukkig had ik me er wel aan overgegeven inmiddels dat er vast wel wat galop werk zou plaatsvinden
Ik heb een paar prachtige foto's dat ie helemaal groot staat te kijken met grote neusgaten helemaal 'hengst". Maar geen actiefoto's want dan was ik angstig aan het kijken of het wel goed ging
Ik heb huiswerk gekregen.
! Fijn dat je weer even les hebt gehad en dat er weer wat punten zijn aangestipt.
fargo schreef:Je kon zien dat hij het best een lange dag had gevonden. Even een wandelingetje gemaakt en toen ik 'savonds kwam stond ie er frist bij dus gereden.
Echt super fijn!!

(in totaal dan hè? niet in een keer achter elkaar
). Ik denk maar zo, hij kan beter bij mij draven en aan de slag dan in zijn uppie in de paddock aan het ouwehoeren.