Ik hoop dat ze nog een goed voorbeeld kan zijn voor anderen en een duidelijke waarschuwing, er zijn nog steeds veel mensen die deze ziekte weglachen..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperRoos schreef:Mirgino, helaas kwam de hulp voor Cheyenne te laat..
Ik hoop dat ze nog een goed voorbeeld kan zijn voor anderen en een duidelijke waarschuwing, er zijn nog steeds veel mensen die deze ziekte weglachen..
Flosje446 schreef:Kukkie schreef:Ik kom net bij voerboer vandaan en heb ook maar Force korrels gehaald. Want ik voer wel erg weinig Safe & Sound, en ze raakt een beetje haar glans kwijt. Kan het niet beter uitleggen, het is ook een heel kleine verandering. Maar ik hoop dat de Force korrels wat verandering brengen.
Nu heb ik gisteravond begrepen van een holistisch therapeute dat chemische vitamine en mineralen niet tot bijna niet worden opgenomen door een paard. Volgens mij, als ik het me goed herinner, zitten er in Marstal Force chemische vitaminen en mineralen. Ik voer nu zelf Equifyt Multifyt als vitaminen en mineralentoevoeging, wat helemaal natuurlijk is. De holistisch therapeute was daar juist erg over te spreken.
Juliekeuh schreef:Zou ze "in aanmerking komen" voor die insulineresistentie?
Moet dat ook met insuline behandeld worden en kan je zelf met een suikerziektebloedmetertje het suikergehalte bepalen ih bloed vh paard? (tussen welke waarden ligt het ideale bloedsuikergehalte bij een paard?)
SuperRoos schreef:Ik heb het graasmasker van de paardendrogist geprobeerd maar Fiek vond het echt niks, lukte hem niet om te eten en ik werd er helemaal naar van, heb hem in de kast gegooid en gebruik dus nooit meer een graasmasker