Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myour schreef:Hé misschien dooie vraag maar hoe snel groeien de staart en manen eigenlijk in een maand ongeveer? Kaspars staart is aan de bovenkant nu zo'n vier à vijf centimeter in zo'n drie maanden tijd, is dat goed?
Tass schreef:Het kan zomereczeem zijn hoor
De mijne heeft ook eczeem en die schuurt nog en loopt nog met eczeemdeken rond.
Als ze iets vind om te schuren gebruikt ze dat
Urielle schreef:Tass schreef:Het kan zomereczeem zijn hoor
De mijne heeft ook eczeem en die schuurt nog en loopt nog met eczeemdeken rond.
Als ze iets vind om te schuren gebruikt ze dat
Ze blijven dus sowieso ook schuren na de zomer?
Heeft het nu nog zin om een eczeemdeken op te gooien? Ik heb er nl. nog wel een in de kast liggen (hoewel ik even moet gaan kijken of die past, want dat was Wrangler zijn antizondeken, zo'n Rambo)
Urielle schreef:Ze moet sowieso weer ontwormd, ze was in april voor het laatst ontwormd volgens de eigenaren. Maar ik wou de DA (die moet ook komen enten, ze is niet ingeënt) vragen om een wormenkuur die gelijk ook de bloedwormen aanpakt, zo een die met injectie wordt toegediend. Maar eventueel zal ik ook even extra vragen voor Equest.
Ze krijgt tweemaal daags een kilo Subli Zonder en eenmaal daags twee scheppen Subli Seniores Priores (ingeweekt). Ze komt dagelijks zo'n 2 a 3 uur op de wei, op de late ochtend of op de middag. Er staan wel wat bomen, een dunne bomenrand, geen echt bos. Beestjes of eitjes zag ik niet zitten, daar had ik al naar zitten zoeken.