Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mausie schreef:Sodeluut, prachtige deken!! Ik heb hem gisteren besteld. Welke maat heb jij gekocht en hoe groot is je paard? Ik heb een 6'6 gekocht, mijn merrie is zo'n 165cm groot. Ik kan al niet wachten tot die binnen is. Ik vrees dat ik niet te lang meer ga kunnen wachten om het deken om te doen, ze vertoont nu al verschijnselen.
Josefien schreef:Ik heb best interesse.Het zij n de naprokruiden van http://www.napro.nl en kosten 16 euro per 5 kilo..en je geeft 80 gr p/d voor paarden en 40 gr voor pony's per dag... maar meneer doet moeilijk en ik wil ze uiteraard eerst uit laten proberen en ze tegen inkoopsprijs inkopen en dat willen ze dan weer niet...maar voel je vrij om op deze site te kijken...
Klara16 schreef:(en nee, ik heb geen aandelen bij die firma)
Cuubje schreef:Klara16 schreef:(en nee, ik heb geen aandelen bij die firma)
![]()
![]()
Zo voel ik me ook altijd....
.... Volgens mijn is er voor een paard ook niets fijners
33Bonita33 schreef:ik denk dat de vliegjes nog niet actief zijn de nachten zijn nog zo koud
Cuubje schreef:AngelsDitch schreef:En hoe vinden jullie het dat erb ij de Rambo voor nog open gaten zitten... hij is veel minder gesloten dan de meeste eczeem dekens? Wat is jullie ervaring daar mee?
Welke open gaat bedoel je precies?
De deken heeft niet echt een buikflap, maar die buikstukken sluiten praktisch tegen elkaar aan. Verder vindt ik niet dat er meer open stukken zijn....de hals is juist veel langer
Sodeletuut schreef:ik weet echt niet wanneer ik die deken nou op moet doen..
Sodeletuut schreef:Maar ik weet niet precies hoe ze doet als ze last krijgt want ik heb haar in de herfst gekregen.. maar zijn kenmerken dan Schuren, Bijten, Krabben enzo? en wat nog meer?
Sodeletuut schreef:ik woon in het hoge noorden
_ilse_ schreef:Hallo,
Waar kan je een rambo eczeemdeken kopen?
Ik haar dat die wel erg fijn is
xxx