[INFO] Zomereczeem, schuren en jeuk deel 6!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:00

noviceh schreef:
Gigixponys schreef:
Heb vandaag de haarlotion van effol gebruikt. Die werkte vorige keer wel goed tegen de pelletjes. Was al van eind oktober geleden. Nu nog hopen dat zijn haar er ook echt van groeit. :')
Zou je mij kunnen zeggen welke ingrediënten erin zitten? Ik vind dat nergens zo snel terug.

Volgens internet dit. Maar zal morgen eens kijken op het busje.
Afbeelding

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:53

noviceh schreef:
Gigixponys schreef:
Heb vandaag de haarlotion van effol gebruikt. Die werkte vorige keer wel goed tegen de pelletjes. Was al van eind oktober geleden. Nu nog hopen dat zijn haar er ook echt van groeit. :')
Zou je mij kunnen zeggen welke ingrediënten erin zitten? Ik vind dat nergens zo snel terug.

https://hypostore.nl/effol-hair-root-li ... IkEALw_wcB

Ureum en berkenblad

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:05

dierenfan schreef:
Ik geloof nooit dat dat de enige ingrediënten zijn. Even verder gezocht en onderstaande gevonden:
Citaat:
PEG-75 LANOLIN PIROCTONE OLAMINE PROPYLENE GLYCOL UREA PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL TRIDECETH-9 GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE BETAINE BETULA ALBA BARK EXTRACT PARFUM CITRIC ACID CITRAL EUGENOL GERANIOL LINALOOL BENZYL ALCOHOL
Heel benieuwd wat er op de fles zelf staat :j

Gigixponys

Re: [INFO] Zomereczeem, schuren en jeuk deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13 min geleden

Er staat niet zoveel op het flesje. Nu heb ik wel de mini versie, dus misschien staat er op de grote fles meer uitleg.Afbeelding
Afbeelding