Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zodiacje schreef:henshem schreef:Het onderliggende probleem van mijn paard zijn rugproblemen waren zijn maagzweren...
Is dit nu opgelost en zo ja hoe?
biancaaaa schreef:Hier ook combi van rugblessure en maagzweren, dierenarts vermoede ook aan elkaar verbonden (zich door de maag/buikpijn vastzetten).
Weidebloem schreef:biancaaaa schreef:Hier ook combi van rugblessure en maagzweren, dierenarts vermoede ook aan elkaar verbonden (zich door de maag/buikpijn vastzetten).
Hier een zelfde ervaring. Gehele rug zat vast inclusief ontstekingen in combinatie met maagzweren. Paard is er gelukkig na een lang revalidatietraject weer helemaal bovenop gekomen!
zodiacje schreef:Weidebloem schreef:
Hier een zelfde ervaring. Gehele rug zat vast inclusief ontstekingen in combinatie met maagzweren. Paard is er gelukkig na een lang revalidatietraject weer helemaal bovenop gekomen!
Beter geworden vanuit de maag of vanuit de rug? Vraag ik me af naar aanleiding van mijn hele verhaal op de vorige pagina
@henshem ik herken het hoor. Mijn labrador is 15.5 geworden maar wel met gebreken. Hoewel ik eindeloos verdrietig was zonder hem voelt het ook ergens wel als een opluchting dat ik me niet meer doorlopend zorgen hoef te maken. Ben nu maar een kattenmens geworden haha. Maar desondanks doe je dat al die jaren vol met alle liefde inderdaad
zodiacje schreef:Beter geworden vanuit de maag of vanuit de rug? Vraag ik me af naar aanleiding van mijn hele verhaal op de vorige pagina