BleikjA schreef:Hallo iedereen,
Ik heb snel even het topic doorgekeken (maar het zijn al zoveel pagina's) Maar ik kon hier zo snel niks over vinden..
Wat vinden jullie om dit soort dekens als halsdeken te gebruiken: http://www.tackebaypics.co.uk/shire/openfacehood1.jpg
Heb deze op ebay gevonden, ik kan op NL sites alleen van deze dekens vinden met hoofd eraan, en dat zoek ik eigenlijk niet.
Die "echte" van Ivanhoe en Boett zijn veel duurder, en aangezien ik niet zeker weet of het zal helpen vind ik het wel fijn om met iets goedkopers te beginnen.
Deze deken werkt perfect!!
Heb hem al eerder laten zien in het topic. Mijn fries heeft hem al op vanaf feb en ze schuurt nog steeds niet. Terwijl ze nu allang kaal zou zijn. Gaat echt perfect!! Haar staart schuurt ze nu nog iets maar dat is wel te behandelen met tkc. Tevens zit deze deken echt niet enorm strak. Als je hem een paar dagen om hebt gaat die juist wat uitrekken. Zit lycra in namelijk. Tevens waait deze deken goed door waardoor die erg snel droog is. En ook de hals is droog bij regen. Ik vind het echt een super deken. Voor ook nog een leuk prijsje. Ik kan er hier dik 4 voor kopen ipv 1 ivanhoe.