Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cuubje schreef:AngelsDitch schreef:
Ik heb een maatje 135 (onderlengte) uit engeland laat komen.....dat is de kleinste maat....
Dit is mijn shet van 1.01 met de deken
http://i39.photobucket.com/albums/e192/cuubje/26mei2007Luckymetsweetitchhoody.jpg
Dit was het resultaat...terwijl dat jaar ervoor alles eraf was...
http://i39.photobucket.com/albums/e192/cuubje/Luckymetmanen.jpg
Een 155 is een 5'0 in engelse maat (152 cm) ....(deze staat niet op de site, maar als je mailt met Jason, bestelt hij hem zo voor je)
http://www.theequestrianstore.com/ ( ze zijn dit jaar wel iets duurder geworden...)
Ik zou nooit meer anders willen....
In nederland wordt hij verkocht als vliegendeken, maar "sweet itch" betekend exceem deken......daarvoor hebben de engelsen hem ontwikkeld...
AngelsDitch schreef:Cuubje schreef:
He wat super zeg! Ik hou hem in mijn hoofd voor volgend jaar... heb net de pagony besteld.
Hoe valt de deken? groot of juist klein? Want mijn pony zit tussen de 155 en 165 in. Aangezien de engelse 5`0 een 152 cm is... zal deze denk ik net te krap zijn...
Aline_17 schreef:Heey, ik heb een vraagje.
Wassen jullie de eczeemdekens ook na het eczeemseizoen?
Hoe wassen jullie de deken dan? Ik heb de pagony eczema
Aline_17 schreef:Oke bedankt, maar hoe los je het op als je paard/pony dan buiten staat in de zomer terwijl jij de dekens aan het wassen bent?
Aline_17 schreef:Oke bedankt, maar hoe los je het op als je paard/pony dan buiten staat in de zomer terwijl jij de dekens aan het wassen bent?
ellepel schreef:kun je die boettdeken dan niet laten verstellen bij een naaister?
die maakt hem dan open ,naait er een stuk tussen zodat ie ruimer valt?
heb je nog even tijd voor voor het zover is denk ik.
bij ap schuurde hij inderdaad ook op die plek,dat is wel wat jammer.
maar ik denk dat ik er zelf wel een stukje tussen zetten kan,iets met elastiek ofzo
angelax schreef:helpt een borstbeschermer niet?
Cuubje schreef:Tsja hoe valt de deken, eigenlijk precies goed
Mijn shet van 1.01 heeft een 137 cm onderlengte (4'6)
Mijn welsh van 1.48 een 175 cm onderlengte (5'9)
Mijn arabier van 1.60 een 190 cm onderlengte (6'3)
Hoe groot is jouw pony? als je vaak tussen de 155 en 165 zit, kan je ook een 5'3 inch nemen, dat is een 160cm onderlengte....
Kun je, je bestelling van de Pagony niet annuleren? Dat vondt ik echt een drama sorry![]()
AngelsDitch schreef:Cuubje schreef:Tsja hoe valt de deken, eigenlijk precies goed
Mijn shet van 1.01 heeft een 137 cm onderlengte (4'6)
Mijn welsh van 1.48 een 175 cm onderlengte (5'9)
Mijn arabier van 1.60 een 190 cm onderlengte (6'3)
Hoe groot is jouw pony? als je vaak tussen de 155 en 165 zit, kan je ook een 5'3 inch nemen, dat is een 160cm onderlengte....
Kun je, je bestelling van de Pagony niet annuleren? Dat vondt ik echt een drama sorry![]()
Haha... mag ik vragen waarom?
Die van mij heeft vorig jaar ook onder de pagony gestaan... geen problemen mee gehad.... wel prblemen gehad met ivanhoe
Cuubje schreef:Bij mijn shet werkte het echt niet......hij ging ontzettend uitrekken....en daardoor ging ie vaak scheeft hangen en moest ik hem echt meerdere keren per dag goed trekken
...daardoor zat ze er ook een keer vast in....
Ook was de hals tekort en zakte die af, dan maakte ik hem vast aan het halster, maar dat ging weer erg schuren en was echt niet fijn voor haar.....
Daarnaast zat het borstgedeelte heel strak...
Nee sorry ik heb geen goed woord over voor die deken![]()
....helemaal niet na het gebruik van de Rambo
![]()
Steffie89 schreef:Cuubje, gaat het bestellen inprincipe het zelfde in Ierland als hier?
Bestellen, betalen en maar wachten?
Hoe lang duurd het ongeveer?
AngelsDitch schreef:En hoe vinden jullie het dat erb ij de Rambo voor nog open gaten zitten... hij is veel minder gesloten dan de meeste eczeem dekens? Wat is jullie ervaring daar mee?