Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ellepel schreef:nu ik dit gezien heb en de houding van je paard tijdens het lopen enorm veel op die van appie vind lijken ben ik nog nieuwsgieriger wat navaja voor je kan betekenen.
russel schreef:Met neusnetje rijden helpt dat bij jullie?
Ik ben nu bang bij elke proest dat hij weer een bloedneus heeft.
Hebben jullie wel eens de sprays voor mensen met hooikoorts gebruikt?
FCSA schreef:ellepel schreef:nu ik dit gezien heb en de houding van je paard tijdens het lopen enorm veel op die van appie vind lijken ben ik nog nieuwsgieriger wat navaja voor je kan betekenen.
Gisteren de les gehad. Heel blij mee! Waar het op neerkomt is dat mijn paard niet weet hoe hij zijn lijf goed kan gebruiken, waardoor hij de eerste nekwervel niet goed op z'n plaats kan houden. Hierdoor worden de zenuwen in het hoofd getriggerd, wat de overgevoeligheid veroorzaakt (zeg ik het zo goed, navaja?). Ik zal niet je hele methode hier weggeven, navaja, maar Ellepel, het is zeker het proberen waard, zeker omdat je er al zo lang mee tobt..
ellepel schreef:appie hefet alleen in het voorjaar last,straks is dat weer verdwenen
in die periode laat ik hem lekker zijn gang gaan en zet ik hem alleen maar in de bak en als hij daar rennen wil dan mag dat. maar verder vraag ik niks van hem omdat ik weet dat het voor hem vervelend is