Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
CarolShadow schreef:Met die warmte? Ik wil juist een zomerdeken omdat die ivanhoe op extreme dagen toch wel warm is en ook nog eens bruin is. Ga haar niet met bijna 30 graden een regendeken op leggen.
Maar bedankt voor je advies.
CarolShadow schreef:Ik ben er nog niet helemaal uit over de dekens.
Heb een groot probleem...... Weet het even niet meer.
Stalhouder komt bij me met de vraag of ik 's avonds kan komen en dan shadow meteen op stal kan zetten.
Even ter informatie: Shadow laat zich niet pakken. Eerder liet hij haar lopen en dan probeerde hij het laat in de avond nog eens. Soms bleef ze buiten omdat ze zich niet liet pakken. Dat ze buiten bleef was voor beide partijen geen probleem. Maar nu is het dus zover dat ze ook gaan ronddwalen en onder stroomdraad doorkruipt naar het volgende weitje. Dit is te gevaarlijk omdat er geen zicht op is in die tijden.
Nou ja, ik wil best 's avonds komen, geen probleem.
En zonet, loop ik naar de wei.........
En kon met veel verdriet mijn pony op de wei zetten. Hele neusbeen+neusje open. Helemaal verbrand. Ze had haar neus bedekt en toch is het erdoorheen gegaan. Pony kwaad, ik vol verdriet.
Er was een optie om haar overdag binnen te houden en de avonden en nachten buiten te laten. Maar ook die optie zit er dus niet meer in door dat andere gedoe.
Weet het echt niet meer hóór.