Bij mijn dierenarts staan alle Cushing patienten (8 in zijn geval) op de Parlodel. Hij behandelt ze met de helft van de aanbevolen hoeveelheid zodat ze geen bijwerkingen hebben. En naar zijn zeggen doen ze het daar super op. Je moet het wel alleen 2 keer per dag geven en het is verschrikkelijk duur.
Naomi is de eerste van zijn patienten die op pergolide staat. Maar daar is hij nu ook wel heel enthousiast over, alhoewel hij eerst z'n handen van 'mijn behandeling/experiment' aftrok omdat hij er geen heil in zag. Hij wilde er niks mee te maken hebben, ik moest zelf maar de dosering uitzoeken en hoe ik het moest opbouwen (met grote dank aan de informatie in dit topic

Toen ik hem vorige week een mail stuurde met de foto's van mijn paard vanaf het begin van de pergolide tot nu (9 weken behandeld) antwoorde hij dit:
"Hi Anniek,
Als ik zo de foto’s bekijk, kan ook jouw Naomi zo in het voorbeelden boek van paarden met een geweldig positieve respons op de medicatie! Gefeliciteerd echt super goed! Je mag trots zijn op het resultaat van je behandeling."
Hihihi.