Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dyonne schreef:Het viel mij ook op dat hij zijn hoofd erg hoog houdt. Fysio/Osteo lijkt me goed, welke komt er?
Hier valt het trouwens thuis mee, maar vooral als ik een bepaalde route fiets is er meer last.
En soms met veel wind.
Thuis na fietsroute.
ellepel schreef:hey dat is typisch!
zet dit filmpje van FCSA eens naast die ik de laatste keer van appie gemaakt heb?
ze dragen het hoofd en de rug beiden op precies dezelfde manier.
normaal zal hij vast wel goed lopen,maar door het schudden houdt hij nu de bovenlijn inderdaad zo strak en het hoofd zo.
ik moet wel zeggen dat ik het idee heb dat je paard rechtsvoor niet helemaal lekker loopt.
ik heb het idee juist dat de schouderpartij wat vast zit![]()
nu ik dit gezien heb en de houding van je paard tijdens het lopen enorm veel op die van appie vind lijken ben ik nog nieuwsgieriger wat navaja voor je kan betekenen.
Somebitch schreef:Ik vind die van jou wel extreem schudden hoor Dyonne.
Russel: Bloedneuzen geen last van, wel proesten en neus afdoen bij de benen.
Heeft die van jou veel een bloedneus dan? Misschien is het gewoon toeval..
Debski schreef:Iets te vroeg gejuicht, vandaag een buitenrit gemaakt en ze heeft een paar keer een kort knikje gegeven helaas. Maar wel als er pluis of insecten langs komen volgens mij want daarvoor of daarna was er niets meer aan de hand. Ik vind het ook maar ongrijpbaar hoor dat headshaking, maar zo erg als vorig jaar wil ik nooooiiiit meer mee maken.
navaja schreef:@debbi..heb je tijdens de buitenrit wel technisch gereden of haar echt losgelaten recht uit laten lopen? Schudvrij rechtuit lopen kan echt heel lang duren, dat is het moeilijkste dat er bestaat voor ze..