Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

darkadia schreef:Even geleden dat ik hier actief was, maar paardlief heeft hier voor het eerst een zomer zonder eczeemdeken kunnen staan zonder gek te worden van de beestjes. Wel licht geschuurd, maar alleen wat kaler onder 2e helft manen en stukje staartwortel. Dagelijks smeren met de hippotonic en gras is bij hem ook wel echt een trigger voor meer jeuk. Daarnaast krijgt hij zwarte komijnolie/zaad.

dierenfan schreef:darkadia schreef:Even geleden dat ik hier actief was, maar paardlief heeft hier voor het eerst een zomer zonder eczeemdeken kunnen staan zonder gek te worden van de beestjes. Wel licht geschuurd, maar alleen wat kaler onder 2e helft manen en stukje staartwortel. Dagelijks smeren met de hippotonic en gras is bij hem ook wel echt een trigger voor meer jeuk. Daarnaast krijgt hij zwarte komijnolie/zaad.
Welke hippotonic?

Sterrebell schreef:Dat heb ik niet, dan krijgt hij het te warm. Het is een ijslander met inmiddels al een flinke vacht.. volgens mij is het ook nog nooit voorgekomen dat hij tot eind oktober met deken op heeft gestaan