Ik heb deze: http://www.agradi.nl/premiere-vliegenmasker-cornflower-blue-full.htm
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Peachy schreef:Wie heeft er ervaring met groene leem (of iets anders kleiachtigs) smeren op de buiknaad tegen de jeuk?
norton84 schreef:tja dat is dus het moeilijke dat je van de periode voor okt niets weet. als dat de manen afgecshuurd waren staart niet. en dat er van die stekel bolletjes in staart en manen zaten. nu kuil was niet overbodig als je gaat zoeken op topic mbt don diego erin kun je foto's vinden hoe hij was toen we hem kochten denk makkelijk 100 kg ondergewicht. hij is in okt op hooi en kuil gegaan dus eigenlijk gehele winter gehad en dan sinds gisteren alleen hooi en dat is altijd graszaad hooi. mbt bloedtest is even bij mn zus na vragen di heeft het pas bij haar paard laten doen. ? nu krijgen onze 3 paarden zelfde brok meusli ivm snel vet worden van de 1ste snel spierverzuring van de 2de. enige wat hij echt pas sinds maand ongeveer anders krijgt is merriebrok dus daar stop ik dan ook mee.
mag ik je anders mijn voersoorten pben en je mening daarover??? bah maak me toch beetje zorgen voor mn knappie