Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zodiacje schreef:Wat zouden jullie nu aanraden?
Paard is nu 2 weken omeprazol-loos.
Ik zal mijn dierenarts bellen uiteraard maar jullie mening als ervaringsdeskundigen weegt voor mij ook zeker mee
IngridM schreef:Oh die luzerne kan echt zeker een reden zijn! Ik was mijn pony care4life gaan voeren paar weken terug. Ging week of 3 prima en toen kreeg hij weer symptomen. Nu was er op dat moment ook stress in de kudde Maar ik denk dat de combi van de keiharde stukjes luzerne en de stress teveel was. Snel mee gestopt, de rust is ook weer terug en hij eet weer.
Cavalor Fiberforce heeft ook van die keiharde luzerne. De pavo natures best weer niet, heel apart...
Anoniem schreef:Sorry ik ben vooral Meelezer maar:
Zodiacje heeft jouw paard de Fibra zelf “ gekozen” via uitmeten bij horsecomplete?
Want wel gek als hij last heeft van zijn maag en dan toch iets met harde stengels..
( hier ook paard wat op de doormeet lijst staat, ook wat buik klachten daarom lees ik hier mee.)
IngridM schreef:Zodiacje weet niet of je het gelezen had maar ik lees over Fiberforce. Die kun je dan ook beter niet geven, ook keiharde luzerne!
powerhorse2 schreef:Mijn pony kan ook niet tegen harde droge stengels van luzerne of de fibra ze kreeg daarna een kuur audevard ekygard en daarna geen last meer.
Hard grof hooi reageerde ze ook op.
Dus zacht voer is hier de remedie met ekygard
sorbetje schreef:Hier heb ik ook naar gekeken maar ik vond het mineraal-en vitamine gehalte te laag voor de mijne om als krachtvoer te dienen.