sh4e schreef:Oldschool007 schreef:Dag allemaal, ook hier een 25 jarig paard met zware astma. 2 weken geleden weer begonnen, naar de kliniek in Hochmoor Dld geweest. O.a. een endoscopie, zuurstofgehalte gemeten (was toen maar 63% ), etc etc.. uiteindelijk aan de Ventipulmin en Equipred.. rekening 1000 euro...
Wat ik vragen wou.. wat kost in NL de Equipred (Prednisolon)? Ik betaalde ruim 400 excl 19% btw voor 10-14 dagen. Schrok me kapot.. is dat hier ook zo duur?
2 jaar geleden kreeg hij Equisolon dat was 110 excl btw.
Ben erg benieuwd of ik toch beter in NL naar de dierenarts kan gaan..
.
Ik krijg denk ik ook een dezer dagen de rekening zelfde verhaal. Dan kan ik t je laten weten.. vrees er voor
Ben heel benieuwd of Prednison tabletten hier ook zo duur zijn... ik had er 300 (1e 3 dagen 25 per dag en daarna 19)
Heb geen afbouwschema en de dierenarts belt al dagen niet terug.. heeft iemand wel eenafbouwschema voor Prednison? Ik heb zelf al iets afgebouwd naar 7 inmiddels maar heb er nog 44 en hoor dat je omde dag moet gaan nemen.. maar hoe snel bouw je dan af en echt van 7 naar 6 t/m 1 en dan 0 of van 7 naar 0 bv...
Superirritant dat niemand terugbelt en de anderen geen uitspraak doen.. ben niet van plan nog bij te kopen of langer door te gaandan 3 weken met die rotzooi eigenlijk.