shera schreef:gelukkig maar Lennox, weet je dat ook weer.
Een hengstige ruin dus!
Ik vond altijd al dat hij wat vrouwelijks had

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shera schreef:gelukkig maar Lennox, weet je dat ook weer.
Een hengstige ruin dus!
Lennox schreef:De dierenarts belde net met de uitslag van Ros z'n bloed. Hij ging morgen op vakantie vandaar dat hij zo laat belde hij wilde het toch nog even vertellen.
*Lever: 100%
*Nieren: 100%
*Suikers: iets te hoog
*Spieren: iets afwijkend (zoals hij het zelf zei, een bok geven tijdens het rijden zou hem wat spierpijn kunnen geven maar niet heel bijzonder)
*En geen sporen van ontsteking te vinden.
En nog wat dingen maar daar zaten ook geen afwijkingen in. Kon niet alles onthouden.
Kortom qua bloed geen afwijkingen aan mijn paard, en zo gezond als een vis. Die gekke urine wist hij geen andere verklaring voor te geven dan eerste instantie een hengstige merrie kan wel vaker....waarop ik zei lieve schat ik heb een ruin . Vervolgens dat urine van paarden altijd wat troebel is. Waarop ik vroeg droogt dat, dan ook wit op en kan je het in stukjes oppakken? Toen zei hij eh nee...dat duidt meestal op een ontsteking. Maarja daar waren geen sporen van te vinden in het bloed dus dat was het niet.
Kortom ik ga er maar vanuit dat mijn paard gezond is, en geen enge dingen heeft behalve die roteczeem haha.
Cuubje schreef:Sodeletuut schreef:ik ga hem morgen passen, en ik heb hem bij divoza gekochtik zal morgen wel even foto maken als ze hem op heeft
edit: deze
Geweldige deken![]()
Ik heb 3 stuks, waarvan 2 voor exceem klanten (waaronder een shet)....heb vorig jaar nog nooit zo'n fijne zomer gehad en dekens zijn nog steeds prachtig![]()
Wel jammer dat je bij de Divoza zoveel betaald....in Engeland zijn ze 105 euro.....
Hopelijk heb je er net zoveel plezier van als ik
Sodeletuut schreef:Maar willen jullie hem er al bijna op leggen? want het is al behoorlijk warm dit weekend
Cuubje schreef:Sodeletuut schreef:ik ga hem morgen passen, en ik heb hem bij divoza gekochtik zal morgen wel even foto maken als ze hem op heeft
edit: deze
Geweldige deken![]()
Ik heb 3 stuks, waarvan 2 voor exceem klanten (waaronder een shet)....heb vorig jaar nog nooit zo'n fijne zomer gehad en dekens zijn nog steeds prachtig![]()
Wel jammer dat je bij de Divoza zoveel betaald....in Engeland zijn ze 105 euro.....
Hopelijk heb je er net zoveel plezier van als ik