Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shanna schreef:Ja die van mij is ook bevangen geraakt toen ik de prascend probeerde te minderen.. dus dat heb ik inderdaad ook meegemaakt..
Hoe staat ze verder? Enkel met hooi op zand of ook in de wei? Wat voer je dr?
Lotus83 schreef:Shanna schreef:Ja die van mij is ook bevangen geraakt toen ik de prascend probeerde te minderen.. dus dat heb ik inderdaad ook meegemaakt..
Hoe staat ze verder? Enkel met hooi op zand of ook in de wei? Wat voer je dr?
Nee staat niet in de wei.
Ze is in April dusdanig bevangen geweest dat dat feest over is.
Ze staat 24/7 Buiten met schuilstal.
Zand en deels betegeld.
Ik voer haar zo goed als suikervrij.
Voeding zit wel goed... daarin is ook niets veranderd.
mysa schreef:Insulineresistentie is vergelijkbaar met diabetes type II. En daarbij speelt gewicht en lichaamsbeweging een grotere rol.
Maris schreef:Lotus83, jeetje dit is echt even moeilijk he ? Prascend is troep, dat blijkt nu wel weer. Van een half tabletje zulke bijwerkingen ! Heftig ! maar HB is ook niet goed natuurlijk.
tine10 schreef:Lotus, even een vraagje. 1/4 is te weinig en 1/2 te veel. Misschien een domme vraag, maar heb je dan al 3/8 geprobeerd? Misschien lukt dat net wel?
tine10 schreef:Dat is jammer. Ik geef mijn pony al jaren 3/8 en in de SR 1/2. Natuurlijk is het iets gepriegel, maar voor mij absoluut de moeite waard. van de halfjes haal je 1/8e af. Dat lukt echt wel. Al die 1/8es bewaar ik dan weer.
Maar goed, dat is jouw keuze.