Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:Jannepauli schreef:Ja, en het werkt. Vraag me niet hoe - het is een adaptogene tinctuur. In de USA wordt het heel veel gebruikt en ik ben nog geen mensen tegengekomen ( met of zonder Cushingpaarden) die er geen baat bij hadden. Zodra het lijf goed ingesteld is op de pergolie, kun je er mee stoppen.
Heb jij Pauli op pergolide staan dan?
Gaat ze beter daardoor?
eiber schreef:Er wordt inderdaad gesproken over het feit dat humane Pergolide eruit zou gaan.Het middel levert bij mensen (omdat het verhoudingsgewijs in veel hogere doseringen ingenomen moet worden om effectief te zijn) problemen op als hartfalen. Navraag bij verschillende apotheken leert dat zij hiervan nog niets weten.
Het schijnt dat het elders in Europa nog wel voor mensen voorgeschreven wordt.
fargo schreef:Het gaat niet om hartfalen maar om lekkende hartkleppen als bijwerking, dit is aantal jaren geleden al in het nieuws geweest met name in VS en daarom werd het daar voor mensen van de markt gehaald.
Overigens heeft mijn Da mij vorige week verteld dat zij inderdaad geen pergolide voor mensen meer voor [b]mogen schrijven[/b], omdat er nu een dierengeneesmiddel is en pergolide voor mensen ook steeds minder wordt voorgeschreven omdat er andere betere middelen zijn inmiddels.
Martina67 schreef:Intussen is Cushing voor 100% vast komen te staan.
1x daags Prascend 0,5 voorgeschreven door DA.
Wanneer ik zo terugkijk denk ik zelf dat ze het al wat langer heeft.
Ik ben nu 2 dagen bezig met de medicatie.
Is het zinvol provarium breeding bij te geven en zo ja hoeveel en wanneer starten en welk merk?
Martina67 schreef:Martina67 schreef:Intussen is Cushing voor 100% vast komen te staan.
1x daags Prascend 0,5 voorgeschreven door DA.
Wanneer ik zo terugkijk denk ik zelf dat ze het al wat langer heeft.
Ik ben nu 2 dagen bezig met de medicatie.
Is het zinvol provarium breeding bij te geven en zo ja hoeveel en wanneer starten en welk merk?
Herhaal mijn vraag:
Is het zinvol provarium breeding bij te geven en zo ja hoeveel en wanneer starten en welk merk? Iemand een antwoord?