Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Annetje schreef:CS, ik vond het ook vroeg, maar heb rond gevraagd en er zijn al meer paarden aan het verharen. Ik denk dat het ook komt omdat het de laatste dagen snachts best fris is geweest en hij staat dag en nacht buiten. Hij verhaart ook niet flink hoor, maar je ziet tijdens het borstelen wel goed dat er iets bezig is.
Citaat:Grand National Levertraanzalf 250 gram
Deze levertraanzalf is speciaal ontwikkeld voor het gebruik bij paarden. Levertraan bevordert de natuurlijke huidfuncties. Deze zalf bevat 33 % zuivere medicinale levertraanolie (lecoris anseiili oleum).
Te gebruiken op plaatsen waar de huid verzorging nodig heeft en waar de haargroei weer op gang gebracht moet worden
Pink_Horizon schreef:Er staat niets op dat het niet mag op het potje. Het is zegmaar een beetje uierzalf (heel vettig) met spul van de levertraanplant (ofzo?) er in.
Ben nu even aan het twijfelen maar volgensmij gebruikte ik het ook vorige week al toen het nog zo zonnig was!
CarolShadow schreef:Hmm wat kost die pot van welkoop? Ga ik morgen hier eens bij de drogist vragen wat het daar kost.
Maar pure vet van een vis op de kop van een pony smeren? Had het liever niet geweten denk ik haha