Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
angelax schreef:ik heb nu 190 van pagony maar die hangt scheef en veel te groot,
ik dacht 175 of 185
voor mijn fjord van 1.48
RedPassion schreef:Ja, dat lijkt mij dus ook. Ze is half mei uitgerekend, dus dan moet ze die deken allang op hebben. Ik weet niet of het dan wat is....
Misschien iemand nog tips/alternatieven?
RedPassion schreef:Ja, dat lijkt mij dus ook. Ze is half mei uitgerekend, dus dan moet ze die deken allang op hebben. Ik weet niet of het dan wat is....
XxSultanxX schreef:Die druppels moeten kwartiertje van te voren voor krachtvoer. Ruwvoer en gras maakt niet uit...ik hed hun ff gemailt om te vragen waarom het een half uur voor of naar het voeren moet , en dat moest omdat de druppels dat beter worden opgenomen
dan heeft paard schone slijmvliezen ofzo
kan je de drainage kuur en de puur culico druppels ook door elkaar geven ?
ik wil namelijk in maart beginnen met de puur culico druppels , maar dan zal de drainage kuur nog wel niet op zijn denk ik...
cindii_90 schreef:één van de paarden bij ons op de manege heeft sinds kort erge jeuk. Het lijkt van zijn peeskappen te komen, maar er is al van alles geprobeerd en niets helpt. Hij wordt er ook erg agressief van, hij trapt voortdurend naar andere paarden. Als hij met zijn neus aan zijn been krapt, heeft hij even later ook jeuk aan zijn neus. Ik vraag me af wat het zou kunnen zijn??
cindii_90 schreef:één van de paarden bij ons op de manege heeft sinds kort erge jeuk. Het lijkt van zijn peeskappen te komen, maar er is al van alles geprobeerd en niets helpt. Hij wordt er ook erg agressief van, hij trapt voortdurend naar andere paarden. Als hij met zijn neus aan zijn been krapt, heeft hij even later ook jeuk aan zijn neus. Ik vraag me af wat het zou kunnen zijn??
corinagirl schreef:RedPassion schreef:Ja, dat lijkt mij dus ook. Ze is half mei uitgerekend, dus dan moet ze die deken allang op hebben. Ik weet niet of het dan wat is....
Is ze altijd vrij stipt met bevallen? Dus als ze gaat kegelen, dat het snel komt? Of is het onvoorspelbaar?
Als het voorspelbaar is, is het makkelijk. Dan kan je de deken afdoen als het eraan zit te komen en paar uur later/volgende dag direct weer om.
Staat ze wel 's nachts op stal? Dan kan je de deken evt. 's nachts aflaten.
Verder goed bij houden met uitwendige behandeling? Ik gebruik Leovet Bio Huidolie. Kan ik iedereen aanraden.
Lennox schreef:Nou ik heb vandaag de dierenarts gebeld om de urine na te laten kijken van mijn eczemertje. Die is heel wit (en het is geen merrie) en droogt op als een harde glibberige koek. Omdat ik toch een beetje angstig ben voor nierfalen wordt er ook meteen bloedgetrokken. Bah ben er best een beetje zenuwachtig onder.
shera schreef:Lennox schreef:Nou ik heb vandaag de dierenarts gebeld om de urine na te laten kijken van mijn eczemertje. Die is heel wit (en het is geen merrie) en droogt op als een harde glibberige koek. Omdat ik toch een beetje angstig ben voor nierfalen wordt er ook meteen bloedgetrokken. Bah ben er best een beetje zenuwachtig onder.
He bah, wat vervelend! Heeft het paard verder ook klachten?