ellepel schreef:alleen doen je foto's het niet
moet je ze uploaden bij mijnalbum ofzo
Staan ze in en ik heb koppeling gekopieerd en Img ... Ik weet het al, momentje...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:alleen doen je foto's het niet
moet je ze uploaden bij mijnalbum ofzo
ellepel schreef:hmm ik vind je hals wel erg kort lijken![]()
in de zomer staat je paard met zijn neus de hele dag in het gras...trekt de deken dan niet erg op de hals?
shera schreef:Ah, je was er al![]()
Hoe is de binnenstof, bij de boeg zeg maar?
En die hals blijft dus ook bij het naar beneden doen van het hoofd goed zitten? Dat is het grote nadeel van de pagony vind ik.
corinagirl schreef:Misschien maakt het ook niet zo heel veel uit.
Ik denk dat het misschien iets beter opgenomen word vanuit de maag als je het geeft in kleinere beetjes? Dit kan ik me iig wel voorstellen.
angelax schreef:niet de sweet ich hoody!
staat paar pagina's terug
Kinke schreef:Die buikflap zit wel heel erg raar, lijkt veel te klein??
RedPassion schreef:Ik kan niet het hele topic gaan doorlezen, dus wellicht is mijn vraag al eens ter sprake gekomen.
Kan een deken eventueel als de merrie drachtig is en later dus ook moet zogen?
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van dekens, heb ook liever een andere oplossing, maar op dit punt wil ik alles in overweging nemen, ik heb het middel helaas nog niet gevonden.
corinagirl schreef:RedPassion schreef:Ik kan niet het hele topic gaan doorlezen, dus wellicht is mijn vraag al eens ter sprake gekomen.
Kan een deken eventueel als de merrie drachtig is en later dus ook moet zogen?
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van dekens, heb ook liever een andere oplossing, maar op dit punt wil ik alles in overweging nemen, ik heb het middel helaas nog niet gevonden.
Dat kan best. Vriendin van me heeft dat ook gedaan. Haar veulen kon heel goed bij de uier komen. Alleen in het begin wel toezicht houden natuurlijk. Veulen raakt er wel aan gewend.