Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
perzie schreef:is er bij jullie paardjes eigenlijk al eens bloed getrokken ? en zoja kwamen daar allergiëen uit ?
Ik ben eigenlijk heel deze zomer ervan overtuigd geweest dat het een allergie was maar blijkbaar op zijn bloedtest komt er geen verhoging van allergiëen uit ??
Citaat:daarna iedere drie weken één dosis tot het einde van het pollenseizoen.
Citaat:Mensen weleens geprobeerd ogen af te dekken?
Hier niet volledig schudvrij. Maar erg wisselend, vaak erger op een mooie dag. Niet zo extreem nu. Maar dat was ook vooral met fietstochten als we verder van huis gingen.
Maar ik twijfel ook of het niet door licht komt.
Mensen weleens geprobeerd ogen af te dekken?
Citaat:ohw ja,ik weet niet of er nog meer mensen zijn die de puur pollen geven,maar ik heb het idee dat hij tot eend ag of 2-3 daar na wat gevoelig is op zijn luchtwegen..dan proest hij net wat meer
dat is alweer lang geleden dat er hier wat gepost is
alles schudvrij?![]()
ik zag dat de hazelaar naast de wei bloeit,dus ik ben heel benieuwd wanneer de eerste klachten weer komen
met appie gaat het goed.
nu gaf ik hem nog steeds om de 3 weken zijn puur pollen druppels,maar ik zie net pas op de site staan dat het gegeven moet worden tot aan einde seizoen.Citaat:daarna iedere drie weken één dosis tot het einde van het pollenseizoen.
oeps...![]()
maar volgens mij heeft het seizoen afgelopen jaar ook echt heel erg lang geduurt dus ik ga er gewoon mee door.
wie weet helpt het juist wel beter ?
ohw ja,ik weet niet of er nog meer mensen zijn die de puur pollen geven,maar ik heb het idee dat hij tot eend ag of 2-3 daar na wat gevoelig is op zijn luchtwegen..dan proest hij net wat meer