Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hij genoot wel hoor
CarolShadow schreef:Ik laat de deken gewoon opliggen, waag me er niet meer aan om het 'even' af te doen. Hij is toch zo weer droog, en die vliegen, ja als het even droog is zitten ze er zo weer.
Pink_Horizon schreef:Hebben de mensen (nouja paarden) met hoofdwondjes een kap op? Is het dan minder?
geertsa schreef:ik smeer ook cojosol dus officieel pcs creme cojosol met tee trea olie en bij mij heeft het wonderen gedaan het haar komt terug en smeer maar 1 tot twee keer in de week wel deken op
yvonnedv schreef:Ik heb vandaag een tweedehands Rambo hoody mt 185 binnen gekregen. Helaas is hij veel te groot. Als iemand hem wil ruilen tegen eem 175 of misschien wel 165 dan hou ik me aanbevolen en anders ga ik maar proberen om hem passender te maken.
Ik heb het er vanmorgen met mijn DA over gehad en die gaat nazoeken of er een middel met permethrin (werkzame stof in het helaas niet meer verkrijgbare middel Switch pour on)is wat je bij paarden kunt gebruiken. Volgende week hoor ik meer.
. Colonel ging er tussenuit met deken afdoen (moest gewassen worden). Buiklap was er al af en gespen bij achterbenen waren los. Ik heb de zeven stukken deken allemaal teruggevonden in de wei en voor het eerst van mijn leven de oude naaimachine van de zolder gehaald. yvonnedv schreef:yvonnedv schreef:Ik heb vandaag een tweedehands Rambo hoody mt 185 binnen gekregen. Helaas is hij veel te groot. Als iemand hem wil ruilen tegen eem 175 of misschien wel 165 dan hou ik me aanbevolen en anders ga ik maar proberen om hem passender te maken.
Ik heb het er vanmorgen met mijn DA over gehad en die gaat nazoeken of er een middel met permethrin (werkzame stof in het helaas niet meer verkrijgbare middel Switch pour on)is wat je bij paarden kunt gebruiken. Volgende week hoor ik meer.
mijn dierenarts adviseerd tectonik te gebruiken. Daar heeft ie al goede ervaringen mee met andere paarden. Defendog en vlooiendruppels zijn zwakker van samenstelling.
We gaan dus tectonik proberen. Hopen dat dat blauw gauw wegtrekt.
Whinnylando schreef:Ik zag dat Cuubje de Rambo Hoody's weer gaat bestellen in Engeland! (goedkoper)
[EA-CO] Rambo Sweet itch Hoody