wat ik begrepen heb, proberen ze hem nu wel elke dag buiten te doen.
toen ik daar 2 weken was, begreep ik dat hij haast volledige boxrust nodig zou hebben

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
detour schreef:Hopelijk is het mogelijk het dier door te laten meten door een reguliere arts die ook holistisch is; mok en andere huidafwijkingen verwijzen toch naar een immuunsusteem wat door omstandigheden niet goed functioneert; dan zou het dier van binnenuit ook ondersteund kunnen worden.
Jolliegirl schreef:detour schreef:Hopelijk is het mogelijk het dier door te laten meten door een reguliere arts die ook holistisch is; mok en andere huidafwijkingen verwijzen toch naar een immuunsusteem wat door omstandigheden niet goed functioneert; dan zou het dier van binnenuit ook ondersteund kunnen worden.
ik hoor steeds vaker de reactie mok langskomen, wat ik begrepen heb van Marielle dat dit geen mok is..
ik hoop dat marielle hier binnenkort zelf nog een update wilt geven
detour schreef:Ik ken een paard wat dit kreeg voor dergelijke problematiek..(http://www.degroeneos.nl)
Lever Compositum
Lever Compositum bestaat uit diverse kruiden en beschermt en herstelt de levercellen. Het helpt afvalstoffen (medicamenten, luchtvervuiling, verkeerde voeding) af te voeren en voorkomt opslag van nieuwe afvalstoffen.
Lever Compositum wordt o.a. gebruikt bij spijsverteringsproblemen en de daaruit voortkomende klachten, slecht functionerende lever en verminderde eetlust.
Voor inwendig gebruik.
Ingrediënten
Aqua, Cynara scolymus, Carduus marianus, Taraxacum officinale, Erythaea centaurium, Chelidonium majus, Angelica archangelica, Acorus calamus, Uncaria tomentosa, Ethanol 35% v/v.
Inhoud:
100 ml
Prijs
€ 21,95
(prijs per liter/kg. € 219,50)