Petje af

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_eenmalig_ schreef:Komt er meer uit voort, ja dan ben ik daar blij mee. Ik zou liegen als ik zeg dat me dat niets uitmaakt.
spicegirl schreef:fijn dat t redelijk goed gaat!!
hopelijk worden die vorige eigenaren goed aangepakt!! waarschijnlijk hebben ze nog meer paarden?hopelijk niet....
ik hoop niet dat je er veel geld voor heb gegeven, voor de slacht hadden ze nl. nix gevangen. in deze toestand is hij "wrakvee"en dat word niet geslacht, alleen vernietigd. waarschijnlijk wisten ze dit, en hebben ze jou geld uit je zak getroggeld, en zelf kosten bespaard, dubbelop verdient aan een paardonterende situatie dus
Lovely schreef:Misschien kun je aandelen of obligaties uitschrijven? Het is ook voor jou misschien even een puntje om bij stil te staan hoor, deze dingen kunnen soms vreemd lopen en dit is ook niet de eerste reddingsactie die via bokt georganiseerd of gefinancierd wordt. Als dit paard het redt, dan is dus wel dankzij het geld dat anderen erin steken en dat vergeten mensen niet zo gauw. Houdt het boompje bij het schuurtje of hoe gaat dat spreekwoord ook alweer?
Lovely schreef:Het maakt mij niet uit hoor, maar het is in de realiteit wel zo dat _eenmalig_ nu de held van de dag is en de paardenredster enzovoort, maar over een paar weken vind iemand dat ervan geprofiteerd heeft en vervolgens vindt half bokt dat ook. Zo kan het ook gaan en daar sta ik heel even bij stil, ook in het belang van TS eigenlijk.
Lovely schreef:Misschien kun je aandelen of obligaties uitschrijven? Het is ook voor jou misschien even een puntje om bij stil te staan hoor, deze dingen kunnen soms vreemd lopen en dit is ook niet de eerste reddingsactie die via bokt georganiseerd of gefinancierd wordt. Als dit paard het redt, dan is dus wel dankzij het geld dat anderen erin steken en dat vergeten mensen niet zo gauw. Houdt het boompje bij het schuurtje of hoe gaat dat spreekwoord ook alweer?
Lovely schreef:Slimmerik, dat zei ik toch ook al. Iedereen die doneert even erbij stil staan dat het niet een soort 'ons' paard wordt.
Stipje, het was even een reality-check, meer niet.
Enough said hierover, ik hoef er niet over te discussieren hoor, het was maar een opmerking en als anderen daar anders over denken, dan is dat prima.