Slmt9 schreef:Die van mij heeft ook leverproblemen. Dat komt elk voorjaar terug, waarschijnlijk combi allergie + afvalstoffen.
Die van mij ook.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xZiva_ schreef:Iemand enig idee of er een eczeemdeken is met een hals opening voor ongeveer een neck-o-saurus?
[ [url=m/uIR36f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wil het liefst die rambo sweet itch hoody (mede omdat ik niet iets over zijn hoofd kan trekken wat die bekende bruine dekens hebben..) maar geen idee of die geschikt zijn voor zijn mega hals
xZiva_ schreef:Ik bedenk me nu dat mijne is gaan schuren na antibiotica.. zou dat kunnen?![]()
Moet zeggen dat ik ook niet weet of hij het daarvoor al had. Heb hem pas sinds eind april
Isabel_k schreef:Door antibiotica raakt het lichaam even in de war. Daar kunnen ze best een heftige reactie op krijgen door inderdaad jeuk. De lever raakt dan even overvol van alle afvalstoffen waardoor hij heftig reageert op andere afvalstoffen in het lichaam. Hij kan die niet kwijt (want hij heeft een overvolle lever) en daarom krijgt hij jeuk.
Je kan hem ondersteunen met levercompositum en tijdelijk een deken om toch het prikken van muggen et cetera te verminderen.