Ongewenste DA rekening

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IHN

Re: Ongewenste DA rekening

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 01:54

is iedereen hier bezopen of heb ik teveel op? Ik kan er geen touw meer aan vastknopen :+

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 16:55

Oké, dit topic gaat inmiddels nergens meer over en TS is volgens mij niet meer van plan hier nog te reageren (las ergens dat haar paard erg angstig is, wat voor mij nog eens extra benadrukt dat de stalgenoot prima heeft gehandeld). Wat heeft het nu voor nut om dingen als AVG, die hier overigens volledig buiten staat, erbij te halen?

Het gaat er om of TS op de juiste manier handelt als ze weigert de rekening van de DS te betalen. Er zijn mensen die zeggen dat het niet meer dan fatsoenlijk zou zijn om het (niet al te hoge) bedrag à €194,- te betalen en er zijn mensen die zeggen dat ze dat absoluut niet moet doen.

TS heeft haar beslissing al genomen nu er een brief van een jurist onderweg is (wat ik eigenlijk ook betwijfel, zal meer een kennis zijn die wel even een brief zal schrijven met wat juridische termen er in). Maar dat zijn mijn aannames op basis van dit topic.

Hoe het afloopt, zullen we was nooit horen.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 20:16

Wel jammer!

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-19 12:00

Dit hele topic loopt lekker uit de hand en er komen verhalen de wereld in welke helemaal nergens meer op gebaseerd zijn... Het is informatief bedoelt en niet alles is binnen drie werkdagen opgelost.

Wie geïnteresseerd mag mij altijd een PB sturen of met goede raad.

Hierbij mag er van mij een slotje op omdat de overige discussies niemand wat aan heeft.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 12:43

Dat vind ik wel een enorme afknapper van jou.

Je opent een topic waarin je vraagt om advies waarbij je EN een DA zwartmaakt (behandelen zonder opdracht dan wel behandelen ondanks een telefonisch verbod van hoe kant) en je ex stalgenoot wordt ook niet als de meest slimme afgeschilderd. Op relevante vragen wens je geen antwoord te geven.

En áls het topic omslaat van reacties die jou aanstaan naar reacties die je niet aanstaan, dan wens je een slotje en enkel nog tree communiceren via pb.

Ik krijg er een The Green Mile gevoel bij.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 13:47

TS, je had ook gewoon kunnen antwoorden op hele normale vragen die gesteld zijn. Daarmee had je een boel onduidelijkheid en dus gespeculeer voorkomen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 13:49

chevax schreef:
TS, je had ook gewoon kunnen antwoorden op hele normale vragen die gesteld zijn. Daarmee had je een boel onduidelijkheid en dus gespeculeer voorkomen.

Ohja TS het id jouw schuld dat de bokkers de meest wilde verhalen zijn gaan bedenken 8)7

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 14:08

Maartje1990 schreef:
chevax schreef:

Ohja TS het id jouw schuld dat de bokkers de meest wilde verhalen zijn gaan bedenken 8)7

Idd :')
Daarnaast hebben een aantal al keer op keer gezegd dat zelfs als ts in haar recht staat dit in hun ogen nog steeds asociaal gedrag is, wat verwacht je dan van ts?

Ik vind het wel jammer als de uiteindelijke uitslag/compromis niet in dit topic gedeeld kan worden ivm de negatieve personen.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 14:15

Nou ja zeg, TS is 2 weken niet op Bokt geweest en moet zich nu ineens gaan verantwoorden voor 2 weken non-stop gespeculeer?
Ik geef TS groot gelijk om dat niet te doen hoor!

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 14:16

Maartje1990 schreef:
chevax schreef:

Overdrijven is ook een vak. Zoveel wilde verhalen zijn er heus niet ontstaan. Wel zijn er hier en daar hiaten in het verhaal van TS, waardoor mensen die ofwel in vraag stellen of zelf gaan invullen.
Verder is en blijft dit een forum, dus is dat ook wel een beetje de bedoeling dat mensen tot interactie komen. Uiteraard door het invullen van eigen meningen en ervaringen en aldus gedachtegangen

Hoe dan ook, het blijft mijn inziens een triestig topic.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:37

Daphara schreef:
Nou ja zeg, TS is 2 weken niet op Bokt geweest en moet zich nu ineens gaan verantwoorden voor 2 weken non-stop gespeculeer?

Eens. Ze is niet verplicht om de meute te voeden. En de mensen die écht geinteresseerd zijn kunnen haar dus PB-en. En verder, het is maar een topic op Bokt....

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:46

Gulpje schreef:
Daphara schreef:

Eens. Ze is niet verplicht om de meute te voeden. En de mensen die écht geinteresseerd zijn kunnen haar dus PB-en. En verder, het is maar een topic op Bokt....

Tja waarom start je dan een topic :D
Uiteraard is ze niets verplicht, maar ze heeft wel zelf beslist om dit onderwerp de wereld in te sturen.
Het is een forum, dus dan moet je je toch bewust zijn van de gevolgen dat dat met zich mee kan brengen.
Anders open je best niets of vraag je de mod's om het te verwijderen en denk je in het vervolg best na.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:53

bulck schreef:
Gulpje schreef:

Tja waarom start je dan een topic :D
Uiteraard is ze niets verplicht, maar ze heeft wel zelf beslist om dit onderwerp de wereld in te sturen.
Het is een forum, dus dan moet je je toch bewust zijn van de gevolgen dat dat met zich mee kan brengen.
Anders open je best niets of vraag je de mod's om het te verwijderen en denk je in het vervolg best na.

De ene helft vindt dat ze de rekening wel moet betalen en de andere helft vindt van niet. Daar kan TS niks mee :D

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:56

Dat klopt, maar dat kan je wel bedenken alvorens een dergelijk topic te starten :-)
Dus ergens zoek je dan wel een discussie op. Pas op ieder zijn ding hoor, maar ja dat is wel een beetje de bedoeling van een forum.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 19:29

okay...dat is zo...maar iedereen is ook vrij om uit een discussie te stappen, als het volgens diegene niets meer toevoegt….ts kan niet bepalen dat anderen moeten ophouden met discussieren, maar als zij aangeeft er geen zin meer in te hebben is dat haar goed recht. Met het openen van een topic ontstaat geen levenslange verplichting om ook maar te blijven reageren.

Blazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 20:40

Sorry maar ik geef TS groot gelijk

Iemand is niet verplicht om allerlei vragen te beantwoorden
Zeker in iets wat een gerechtelijk verschil kan worden zou ik drie keer op mijn woorden letten. Mogelijk kan het niet in een rechtszaak tegen je gebruikt worden maar toch zeker wel in de communicatie tussen advocaten

Verder laat ik het hierbij ondanks dat ik bepaalde reacties opvallend vind

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 20:56

ElviraKelan schreef:

Zeker in iets wat een gerechtelijk verschil kan worden zou ik drie keer op mijn woorden letten. Mogelijk kan het niet in een rechtszaak tegen je gebruikt worden maar toch zeker wel in de communicatie tussen advocaten

Nee, verplicht niet. Maar TS opent een topic, vertelt een verhaal waarin nogal wat gaten zitten en omdat het niet is wat TS hoopte te lezen, vond ze het ook niet nodig vragen te beantwoorden. Open dan geen topic.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 20:58

chevax schreef:
ElviraKelan schreef:

Nee, verplicht niet. Maar TS opent een topic, vertelt een verhaal waarin nogal wat gaten zitten en omdat het niet is wat TS hoopte te lezen, vond ze het ook niet nodig vragen te beantwoorden. Open dan geen topic.

Nou ja, zoveel gaten waren er niet en die er wel waren werden opgevuld met verzinsels. Vind ik ook niet erg netjes richting TS. Ik snap wel dat ze er klaar mee is :')
De speculaties vliegen je hier om de oren, de ene complottheorie nog erger dan de ander. Niet bepaald respectvol.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 21:31

Zullen we de discussie over wat de TS wel of niet moet laten rusten. Er is ondertussen al genoeg over gezegd en in dit topic staan al meerdere moderator opmerkingen over persoonlijke aanvallen op en neer en off topic berichten.

Het zou heel fijn zijn als we terug naar de vraagstelling kunnen gaan. Hopelijk trekt de sfeer bij en mogen we van TS nog een update ontvangen :)

Ik vind het in ieder geval een enorm interessant topic omdat de meningen duidelijk ver uit elkaar liggen en ben dan ook erg benieuwd naar de uitkomst.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 09:54

Citaat:
Nou ja, zoveel gaten waren er niet en die er wel waren werden opgevuld met verzinsels. Vind ik ook niet erg netjes richting TS. Ik snap wel dat ze er klaar mee is :')
De speculaties vliegen je hier om de oren, de ene complottheorie nog erger dan de ander. Niet bepaald respectvol.

En dat had TS dus heel makkelijk kunnen voorkomen of kunnen weerleggen. Laten we nu niet oorzaak en gevolg gaan omdraaien? Jammer want ik vind het ook een interessante 'case' .

Moderator: het is nogal lastig om nu nog alleen verder te gaan over de vraagstelling? Er zijn mensen vóór en er zijn mensen tegen, maar hoe het werkelijk (wettelijk of moreel?) zit en afloopt weet alleen TS....

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 13:07

Zou ze al een betalings herinnering hebben ontvangen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 13:09

marleen_usar schreef:

Jij hebt toch gaven? Kun je dat niet een beetje invoelen?

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:19

MarcoBorsato schreef:
marleen_usar schreef:

Jij hebt toch gaven? Kun je dat niet een beetje invoelen?

Sorry, geheel off topic, maar ik moet wel erg lachen om de reactie van Lieveli :D

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:40

Ik ook hoor haha.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 20:29

Lieveli is altijd het toppunt van tact. :+