Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje1990 schreef:chevax schreef:TS, je had ook gewoon kunnen antwoorden op hele normale vragen die gesteld zijn. Daarmee had je een boel onduidelijkheid en dus gespeculeer voorkomen.
Ohja TS het id jouw schuld dat de bokkers de meest wilde verhalen zijn gaan bedenken
Maartje1990 schreef:chevax schreef:TS, je had ook gewoon kunnen antwoorden op hele normale vragen die gesteld zijn. Daarmee had je een boel onduidelijkheid en dus gespeculeer voorkomen.
Ohja TS het id jouw schuld dat de bokkers de meest wilde verhalen zijn gaan bedenken
Daphara schreef:Nou ja zeg, TS is 2 weken niet op Bokt geweest en moet zich nu ineens gaan verantwoorden voor 2 weken non-stop gespeculeer?
Ik geef TS groot gelijk om dat niet te doen hoor!
Gulpje schreef:Daphara schreef:Nou ja zeg, TS is 2 weken niet op Bokt geweest en moet zich nu ineens gaan verantwoorden voor 2 weken non-stop gespeculeer?
Ik geef TS groot gelijk om dat niet te doen hoor!
Eens. Ze is niet verplicht om de meute te voeden. En de mensen die écht geinteresseerd zijn kunnen haar dus PB-en. En verder, het is maar een topic op Bokt....
bulck schreef:Gulpje schreef:Eens. Ze is niet verplicht om de meute te voeden. En de mensen die écht geinteresseerd zijn kunnen haar dus PB-en. En verder, het is maar een topic op Bokt....
Tja waarom start je dan een topic
Uiteraard is ze niets verplicht, maar ze heeft wel zelf beslist om dit onderwerp de wereld in te sturen.
Het is een forum, dus dan moet je je toch bewust zijn van de gevolgen dat dat met zich mee kan brengen.
Anders open je best niets of vraag je de mod's om het te verwijderen en denk je in het vervolg best na.
ElviraKelan schreef:Sorry maar ik geef TS groot gelijk
Iemand is niet verplicht om allerlei vragen te beantwoorden
Zeker in iets wat een gerechtelijk verschil kan worden zou ik drie keer op mijn woorden letten. Mogelijk kan het niet in een rechtszaak tegen je gebruikt worden maar toch zeker wel in de communicatie tussen advocaten
Verder laat ik het hierbij ondanks dat ik bepaalde reacties opvallend vind
chevax schreef:ElviraKelan schreef:Sorry maar ik geef TS groot gelijk
Iemand is niet verplicht om allerlei vragen te beantwoorden
Zeker in iets wat een gerechtelijk verschil kan worden zou ik drie keer op mijn woorden letten. Mogelijk kan het niet in een rechtszaak tegen je gebruikt worden maar toch zeker wel in de communicatie tussen advocaten
Verder laat ik het hierbij ondanks dat ik bepaalde reacties opvallend vind
Nee, verplicht niet. Maar TS opent een topic, vertelt een verhaal waarin nogal wat gaten zitten en omdat het niet is wat TS hoopte te lezen, vond ze het ook niet nodig vragen te beantwoorden. Open dan geen topic.
Citaat:Nou ja, zoveel gaten waren er niet en die er wel waren werden opgevuld met verzinsels. Vind ik ook niet erg netjes richting TS. Ik snap wel dat ze er klaar mee is![]()
De speculaties vliegen je hier om de oren, de ene complottheorie nog erger dan de ander. Niet bepaald respectvol.