Goed. Gewricht blijft wel wat dik staan. Doorbloeding is niet 100%. Waarschijnlijk gaat dit nog veel verbeteren eenmaal hij weer op de weide mag. Maar al bij al mogen wij zeker niet klagen
Hahaha nee. Integendeel Op controle geweest vanmiddag en baby vind het nog heel leuk waar ze nu zit. Ze hebben wel mijn vliezen wat los gemaakt dus wie weet
Net verbandwissel gehad. Foto vergeten maken, sorry Wonde was weer met de helft verkleind. Sinds 2 dagen zonder antibiotica, dus voor de zekerheid ook zijn temperatuur nog eens genomen, maar die was keurig
Fijn hoor. Enne ik kijk bij elke reactie in de verwachting dat een mens veulentje is geboren. Succes TS met alles en aan komende bevalling. Ik vond en vind het een van mijn mooiste en bijzondere ervaringen in mijn leven, de geboorte van mijn kinderen, ook al voelden de weeën niet echt tof.
Ohh spannend! Succes alvast met de bevalling meestal gaat het wel snel na strippen.
Hannanas
Geplaatst: 12-07-18 17:12
Misschien helpt de wedstrijd drang, competitie Grapje, lekker ontspannen voor zover dat kan en over je heen laten komen, meer zit er niet op denk ik. Fijn dat Pippin zo goed geneest.